-eend- Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 (bewerkt) Wie speelt er allemaal Hero Online? Of gaat het spelen? Het is een soort Silkroad online, maar beter qua grafics en betere skills. Als veel mensen het gaan spelen kunnen we ( jullie ) misschien een eigen Guild oprichten! ------------- Rod Screens: Rod Movies: Download --------------------------------------- Sword kan niet. Aangezien ik alleen een Rod Character heb, deze dus ^ Bewerkt: 18 juli 2007 door -eend- Reageren
rubensanti Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) ik heb een tijd silkroad online gespeeld maar ben ermee gekapt door het inloggen en lags.. is dat met hero online beter? dat je gewoon normaal kan inloggen en niet zoveel last hebt van lags. als dat zo is ga ik het wel spelen denk ik. Bewerkt: 19 juli 2007 door rubensanti Reageren
-eend- Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Ja, wacht even. Ik maak een screen van hoe je een server ingaat. -------------------------- Geel= Plek zat ^^ Rood= Bijna vol Als hij helemaal rood is, komt er met grote letters op de server te staan: FULL Bewerkt: 19 juli 2007 door -eend- Reageren
rubensanti Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 kan je ook gewoon op elke server spelen die je wilt met je account.. met silkroad was het dat als je op een server een mannetje had en je ging naar een andere server je een nieewe moest maken Reageren
-eend- Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Nee, in elke server kan je met dezelfde Char spelen. Reageren
rubensanti Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ok ik ga het downloaden en ik laat nog wel ff weten of ik het wat vind Reageren
-eend- Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Maar als je m hebt gedownload, moet je eerst nog 171updates downloaden Lol.. duurt maar een uurtje ofzo Reageren
rubensanti Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik heb hem gedownload ga hem morge instaleren en dan spelen Reageren
Wijst Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik heb het een tijdje geleden gespeeld, ik snapte er niet veel van. Je moet een beetje vechten tegen rare monsters en je ziet alleen maar wat poppetjes op de grond zitten die willen ruilen. Als jullie me alles nou eens uitlechten snapte ik het misschien, maar dan moet ik hem wel weer instraleren ! Reageren
-eend- Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Rare poppetjes die willen ruilen? Reageren
Wijst Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ja van die mensen die op de grond zitten en willen ruilen. Maar je begint in zo'n stad en daarbij in de buurt is een grote brug en als je die brug overbent zitten allemaal poppetjes met van die chinese hoedjes op.Het kan ook zijn dat ik aan een ander spel zit te denken ! Reageren
-eend- Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dat denk ik ook... Van als je de stad uit bent, zijn er wolven en zwijnen :') Reageren
rubensanti Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 ik heb nu een accountje.. maar ik heb een klein probleempje. ik kan het niet in fulscreen krijgen http://s184.photobucket.com/albums/x269/ru...urrent=sfds.jpg ik krijg dit steeds http://s184.photobucket.com/albums/x269/ru...rrent=sfds1.jpg en als ik hem beweeg veranderd er niks maar ik vind het verder wel een grappig spelletje maar kan je de camera ook zo krijgen dat je hem niet zelf hoeft te draaien? Reageren
-eend- Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Raar, ik weet niet hoe dit komt, want bij mij was ie gelijk full screen Hoe bedoel je draaien dat je niet hoeft te draaien? Met RMB kan je gewoon draaien? Reageren
rubensanti Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 als ik beweeg blijft de camera gewoon stilstaan allen me mannetje beweegt dan .. ik moet dan steeds met me rechter muisknop de camera draaien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.