IJskonIJn Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Hallo Ik ben bezig met een mod waardoor het sneeuwd in gta 3 (ja ik weet dat niemand gta 3 meer speeld maar daar heb ik schijt aan). nou heb ik per ongeluk de backup van de kruispunt texture weg gegooid, en die heb ik weer nodig, m'n vraag is dan ook of iemand die even kan geven. hij staat in generic.txd en heet "Road_blank256HV" je kan een -programma als TXD workshop gebruiken om hem er uit te krijgen Alvast bedankt IJskonIJn PS ik post alvast een screen als ik geholpen word Reageren
deagle Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Kan je de modificatie niet opnieuw installeren? De savegame waarmee je nu bezig bent, kan je gewoon laten staan, zo kan je na het opnieuw installeren terug op je oude verder spelen. Reageren
IJskonIJn Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Nee ik ben bezig met het maken van een eigen mod, en ik ben dus een backup file kwijtgeraakt Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik heb nog wel GTA3 en ik speel het ook nog . Ik heb even de texture in een zipje gestoken en je kun hem hier downloaden. Veel plezier ermee en succes met je mod! Post je hem wel als ie klaar is? Mvg, Flitskikker Reageren
IJskonIJn Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Heel erg bedankt! en een screentje zoals beloofd: Reageren
Galiorix Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) ziet er mooi uit heb zelf ook zo'n sneeuwmod gehad maar die was redelijk bagger , hopelijk word die van jou beter! Bewerkt: 19 juli 2007 door Galiorix Reageren
IJskonIJn Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ja daarom ben ik aan deze begonnen, ik vind die andere ook slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.