Jump to content

Wat vind je de moeilijkste missie?

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vind je de moeilijkste missie? Ik vind The Exchange de moeilijkste missie. Met alleen een sniper lukt het me niet , met een bazooka en granaten erbij lukt het wel. Dat stuk met die vrachtwagen vind ik simpel , gewoon eerst die 2 auto's die achter je aan komen met een bazooka laten ontploffen. En door het gras rijden langs die lange weg naar Starfish Island naar Diaz Mansion.

Geplaatst:

Ik vind de moeilijkste The Exchange,en Unvriendly Competition.Ik kan totaal niet met een Sniper omgaan.Ik was net op tijd met de tijd.En dat schieten vond ik ook maar lastig... ^_^

Geplaatst:

waarom vind iedereen de exchange zo moeilijk?

ik hem hem in 1 keer gedaan en vond hem best makkelijk

en nog niet echt een moeilijke missie tegengekomen

ze lukte me allemaal nog

Geplaatst:

The Exchange vind ik moeilijk omdat je zo weinig tijd hebt om al die gasten op die daken neer te schieten.. :engel:

Geplaatst:
The Exchange vind ik moeilijk omdat je zo weinig tijd hebt om al die gasten op die daken neer te schieten.. :engel:

gewoon ff op je kaartje links onder kijken

en een paar die bij elkaar staan schieten

stoppen met mikken en weer kijken en weer mikken en weer schiete

etc etc

Geplaatst:

Light My Pyre.

Iedere keer werd lance neer geschoten. En toen ik dat stuk eindelijk haalde wist Mendez me met die vlammenwerper te frituren. :bonk:

The Exchange.

Het sniper gedeelte luktte me prima maar die truck naar Starfish Island brengen. Iedere keer werd die truck kapot geschoten. Terwijl de Flatbed een van de duurzaamste voertuigen in het spel is. :Y

Geplaatst:

Light My Pire, net zoals jullie allemaal! :D

Maar Domo Arigato Domestoboto was ook wel een lastige, geen moeilijke maar lastige. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Light My Pyre en Unfriendly Competition. :duh:

Ging steeds dood. :N

Maar ik snap niet wat jullie zo moeilijk vonden aan The Exchange?

Mij lukte die in 2 keer.

Maar bij die andere 2 missies deed ik er minstens 10 keer over!

EDIT: Heb laatst weer de missie The Exchange gedaan mijn auto ging steeds kapot.

Dus het was een bug dat ik toen geen auto's achter me aan kreeg.

Bewerkt: door Marioleo69
Geplaatst:

Light my Pire is idd ook moeilijk , maar ik begrijp weer niet wat jullie zo moeilijk vinden aan Unfriendly Competition. Die missie is mischien wel lastig maar niet moeilijk , die had ik binnen 3 keer gehaald. The Exchange heb ik wel 20 keer moeten doen.. Je moet gewoon bij Unfriendly Competition het linker en rechter pijltje gebruiken en snel van doel te wisselen.

Waarom vonden jullie Light My Pire allemaal zo moeilijk.Ik weet niet meer welke dat is.Kan iemand dat even uitleggen :D.

Mvg:Gino

P.S:Op Wikigta is ie nog niet beschreven

EDIT:Oke bedankt allebei :)

Bewerkt: door Gino99

Light my Pire is moeilijk omdat je eerst Lance op een moter springt en jij hem moet beschermen door op een andere moter te springen , en met je machinegeweer alle Mendez Brothers gangsters moet vermoorden die in auto's zitten. En Lance maakt ook hele scherpe bochten , en rijd tegen het verkeer in enzo. Ik zou GTA VCS uitspelen als ik jou was. Want na Light my Pire komen nog vele leukere missies. :Y

is een filmpje van Light my Pire te vinden op youtube. Bewerkt: door DenkaanHenk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...