Kinzorro Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 Rechts van je naast de eerste palmboom is een PCG-900 (Ofzoiets) Deze motor is ongelofelijk snel en kan Lance zijn motor makkelijk bijhouden en ook inhalen. Spring erop en knal vanuit je motor met een SMG alle auto's neer. Daarna gwn rennen in Mendez's mansion aan de achterzijde en dan knallen met een minigun op Armando, MISSION PASSED Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 ik vond ze allemaal eigenlijk wel makkelijk >>> Door SummerBase: Dan moet je hier natuurlijk niet posten hé, want als je ze allemaal makkelijk vindt, vindt je er geen moeilijk. Wat het posten in dit topic erg onzinnig maakt. Voortaan even op letten Sniper <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2007 ik denk domo arigato domestoboto ofzoiets met die domestobot dus als je de code niet weet en ook niet weet waar die kluis is ben je er wel ff mee bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 de missie waar je naar een zwembad moet en daar staan allemaal wijven op je te schieten dan een quad moet achtervolgen en een vent neerschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2007 die vind ik best makkelijk als je maar snel een goed plekje vind om dekking te zoeken ( jammergenoeg kun je niet bukken in VCS :S ) en dan kun je ze redelijk goed schieten door een m4 of ak te gebruiken en een sniper voor de verre wijven en met quad achtervolgen is ook niet zo moeilijk gewoon aan de zijkant van die aap blijven en hem zo kapot knallen anders gooit die een granaat op je als je achter hem rijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Tune in bug out,bug in,is vreselijk moeilijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 (bewerkt) Ik zit nu al een lange tijd te spelen om de missie Snitch Hitch van Lance te voltooien.Eerste gedeelde met naar vliegveld rijden.Dan moet ik naar dat plekje rijden.Dat eerste deel lukt me af en toe niet, en als het lukt,lukt me het deel met die 4 mensen niet.Die schieten mij dan steeds dood. P.S: Die missie is me eindelijk gelukt Bewerkt: 7 augustus 2007 door Indycar series Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb er ook veel moeite mee gehad. Het beste is Gewoon heel de tijd schieten en Links en rechts pijlte gebruiken om ven target te verwisselen. En bij die 4 laatste ook... Of krijg 6 Sterren en steel een Rhino, en rij ze omver Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Light My Pire.... hou op schij uit over die missies. Dit is mijn langste missie ooit geweest zoiezo van GTA VCS maar misschien wel over alle gta series. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik heb het spel nog maar 1 keer helemaal uitgespeeld op de PSP. Toen had ik het meeste problemen met het snipen bij de missie The Exchange. Bij de 2de keer (na het 100% voltooien) kon ik de Unfriendly Competition niet meer voltooien. Vreemd genoeg had ik er de eerste keer geen problemen mee... Na een 20 tal keer proberen, was ik het beu en is VCS in een hoekje van men kamer blijven liggen. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik heb 10 missies in Vcs waar langer dan 1 dag heb over gedaan. Sommige missies is Vcs zijn zo makkelijk terwijl andere zowat onhaal waar zijn. Maar gelukkig heb ik Vcs wel helemaal uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 From Zero To Hero had ik wat problemen mee... Maar lukte uiteindelijk wel. Verder vond ik GTA VCS niet zo heel moeilijk om uit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2007 Toen ik voor de eerste keer de Storyline ging uitspelen, vond ik The Exchange en Unfriendly Competition de moeilijkste missies. The Exchange is erg moeilijk door het sniperen en dan moet je ook nog je wagen heel houden op de terugweg. Unfriendly Competition is erg moeilijk doordat je van alle kanten onder vuur wordt genomen door die meisjes, die goed bewapend zijn. Uiteindelijk vind ik The Exchange de moeilijkste missie door wat ik boven had gezegd. Unfriendly Competition speel ik nu in 1 keer uit, doordat ik niet om het zwembad blijf staan. Ik ga gewoon naar buiten bewapend met een Sniper, Granten en een Micro-SMG voor het laatste stuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik vond geen een missie in GTA VCS heel moeilijk...maar die missie light my pire was niet egt simpel te noeme...exchange kan ik wel simpel noeme had ik in 1 keer gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.