Argon Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Telkens als ik mijn PC reboot dan doed mijn head-set het niet meer. Het is te zeggen hij is niet kappot ofzo maar in het programma dat bij mijn geluidskaart zat ("RealTek Sound Manager") wordt de microfoon verwisseld met de hoofdtelefoon terwijl de microfoon in de microfoon ingang zit (stanaard roos) en de hoofdtelefoon in licht-blauw. Daar is dus in principe niets mis mee alles werkt normaal. Maar dan als ik restart krijg ik dit in "RealTek Sound Manager": Dat klopt dus niet en dat moet ik dus altijd veranderen vooralleer ik mijn head-set kan gebruiken. Weet iemand hoe ik dit oplos? Want ik heb echt al alles geprobeert maar tevergeefs... Reageren
kristof01 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Telkens als ik mijn PC reboot dan doed mijn head-set het niet meer. Het is te zeggen hij is niet kappot ofzo maar in het programma dat bij mijn geluidskaart zat ("RealTek Sound Manager") wordt de microfoon verwisseld met de hoofdtelefoon terwijl de microfoon in de microfoon ingang zit (stanaard roos) en de hoofdtelefoon in licht-blauw. Daar is dus in principe niets mis mee alles werkt normaal. Maar dan als ik restart krijg ik dit in "RealTek Sound Manager": Dat klopt dus niet en dat moet ik dus altijd veranderen vooralleer ik mijn head-set kan gebruiken. Weet iemand hoe ik dit oplos? Want ik heb echt al alles geprobeert maar tevergeefs... Ik heb pas een microfoon aangesloten op m'n computer, en dat was inderdaad de rose, maar het is heel normaal dat je dat altijd even moet veranderen. het is niet mogelijk om een microfoon én zes boxen te gelijk laten te werken. Als je het opvier boxen instelt kan je wel de microfoonoptie erbij doen. Ik weet niet hoe zit met de hoofdtelefoon .Veel succes, Jim. Reageren
Argon Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Ik denk niet dat je het goed begrijpt ik zal het even iets gedetailleerder uitleggen. In de lichtblauwe (waar je de muzieknoten ziet staan) zit mijn hoofdtelefoon (van mijn head-set) en die staat standaard op dat ding met muzieknootjes maar dat moet dus een passieve luidspreker zijn en die roze staat standaard op een passieve luidspreker maar dat moet dus mijn microfoon worden. En ik weet niet waarom je er nu 6 boxen van maakt (dat moet trouwens wel werken want mijn geluidskaart kan zelfs met 8 boxen gebruikt worden) want het zijn er maar 4 hè. En dat is trouwens zeker niet normaal want roze is de standaard microfoon input en hij denkt dat het mijn passieve-luidspreker is :\ Dat klopt ook niet he. Bewerkt: 19 juli 2007 door Argon Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik denk niet dat je het goed begrijpt ik zal het even iets gedetailleerder uitleggen. In de lichtblauwe (waar je de muzieknoten ziet staan) zit mijn hoofdtelefoon (van mijn head-set) en die staat standaard op dat ding met muzieknootjes maar dat moet dus een passieve luidspreker zijn en die roze staat standaard op een passieve luidspreker maar dat moet dus mijn microfoon worden.En ik weet niet waarom je er nu 6 boxen van maakt (dat moet trouwens wel werken want mijn geluidskaart kan zelfs met 8 boxen gebruikt worden) want het zijn er maar 4 hè. En dat is trouwens zeker niet normaal want roze is de standaard microfoon input en hij denkt dat het mijn passieve-luidspreker is :\ Dat klopt ook niet he. Je kunt pas 8 boxen als je 6 geluidsaansluitingen hebt. Mischien kun je je driver even updaten, want mijn Realted (HD-)Audio manager zie er anders uit, deze is mischien oud, of die van mij is ouder.... btw: detecteerd die van jouw ook als je iets in je geluidsaansluiting doet? Reageren
Argon Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 (bewerkt) Ja dat doed die, ik zal zo even zien of ik een update kan vinden. (Dan edit ik dit ook wel even...) Edit: Ik heb RealTek Sound manager maar ik ben nu die RealTek HD Audio (laatste versie) aan het downloaden Bewerkt: 23 juli 2007 door Argon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.