Jump to content

verhaal tussen VCS en VC klopt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb VCS nog niet helemaal uitgespeeld maar VC vroeger wel

maar heb in andere topics gelezen dat Lance en vic vluchten uit Vice City in de laatste missie ''Last Stand''

waarom is Lance dan weer terug in Vice City in gta:vc?

want dan werkt die weer voor Ricardo Diaz

en voor diegene die het niet wisten

Vice City stories speeld zich eerder af als Vice city

(veel moet nog gebouwd worden ook zoals Sunshine auto's )

Geplaatst:

Daar is een simpel antwoord op. GTA VCS speelt in 1984 af en GTA Vice City speelt zich in 1986 af. En ze gaan niet weg uit Vice City. Ze blijven gewoon in Vice City..

Geplaatst:

Om het antwoord volledig te maken vertel ik een paar dingen. Lance is terug in Vice City door een drugsdeal tussen de Forelli's en de gebroeders Vance. Victor zweert in de missie Last Stand dat hij nooit meer iets met drugs wil doen. Maar hij heeft zich niet aan zijn belofte gehouden. Hij is weer in Vice City. Maar dit loopt slecht af. Victor komt om en Lance wil graag weten wie Victor heeft vermoord. Dus Lance werkt in 1986 voor Diaz om er achter te komen wie Victor heeft vermoord. Het is trouwens niet helemaal zeker of ze uit Vice City zijn gegaan in 1984. Victor opperde in de missie Last Stand wel iets in die trant, maar er zit een gat van 2 jaar tussen Vice City Stories en Vice City.

Geplaatst:
Om het antwoord volledig te maken vertel ik een paar dingen. Lance is terug in Vice City door een drugsdeal tussen de Forelli's en de gebroeders Vance. Victor zweert in de missie Last Stand dat hij nooit meer iets met drugs wil doen. Maar hij heeft zich niet aan zijn belofte gehouden. Hij is weer in Vice City. Maar dit loopt slecht af. Victor komt om en Lance wil graag weten wie Victor heeft vermoord. Dus Lance werkt in 1986 voor Diaz om er achter te komen wie Victor heeft vermoord. Het is trouwens niet helemaal zeker of ze uit Vice City zijn gegaan in 1984. Victor opperde in de missie Last Stand wel iets in die trant, maar er zit een gat van 2 jaar tussen Vice City Stories en Vice City.

ja dat klopt wel ja ik herrinner me dat nog een beetje dat Lance wil weten wie victor heeft vermoord in Vice City

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...