boja_14 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Dag allemaal, ik heb weer 'ns een probleem.. Nou, ik heb 3 computers... eentje in Haarlem in mijn moeders huis, eentje in mijn vaders huis in Haarlem en eentje in Schagen... En op elke computer heb ik GTA San Andreas staan.... Maar daar 2 van zijn net nieuw... en dan moet ik GTA helemaal overdoen... ik heb daar niet zoveel zin in... Maar ik wil ook geen 100% Save game hebben/downloaden.. Op die computer van mijn vader ben ik heel ver met GTA... Nu is mijn vraag, is er een bestand van je save game ergens op de computer.. Dat zal toch wel? Want als ik bv: GTA San Andreas opnieuw installeer op dezelfde computer dan ben ik gewoon gebleven waar ik was... Dus dat betekent dat die bestand van dat save game ergens bij de GTA San Andreas User Files zit, of niet? Nou was mijn plan om dan die ene bestand van save game, dus op een cd'tje te doen ofzo en dan die plakken in de andere computers.... Als ik het helemaal verkeerd doe, zeg het dan ff en leg dan uit hoe het dan wel moet..Ik hoop dat iemand mij snapt en kan helpen... Dankjewel! PS: Vraag niet waarom ik 3 computers heb.. Das een heel verhaal... Reageren
Bigstijn Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Je kan het best het bestandje via email versturen Hij staad inderdaad bij Gta San Andreas User Files. Meestal staat er achteraan welk slot(Plaats) het is. Als jij bevoorbeeld savegame 1 wil versturen. Moet je bij userfiles kijken welke met 1 eindigdt Maar het lijkt me het beste dat je gewoon op 1 computer de missies speelt. Anders moet je elke keer weer overnieuw een bestandje op een cd kopieeren Reageren
The Distortion Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Je kan het best het bestandje via email versturen Hij staad inderdaad bij Gta San Andreas User Files.Meestal staat er achteraan welk slot(Plaats) het is. Als jij bevoorbeeld savegame 1 wil versturen. Moet je bij userfiles kijken welke met 1 eindigdt Maar het lijkt me het beste dat je gewoon op 1 computer de missies speelt. Anders moet je elke keer weer overnieuw een bestandje op een cd kopieeren idd je missies worden opgeslagen in, Mijn documenten\GTA San Andreas User Files het bestand heet: GTASAsf1.b het makkelijkste is , wel handig op elke pc gewoon gta te instaleren, en maar telkens maar 1 bestand gebruiken bijvoorbeeld je bent nou bij je moeder, daar zit je gta te spelen je bent goed bezig, en denkt ik ga bij mij vader of in schagen verder, ga dan naar: Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en kopier het bestand: GTASAsf1.b, en zet het bijvoorbeeld op je memory stick en plaats het in die map van GTA San Andreas User files, das het enigste wat je hoeft te doen,, dan kan je gewoon lekker verder met je missies gaan op 1 save game,, lijk mij tog het handigt dan ^^ Grtz Reageren
boja_14 Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik heb in mijn User Files de volgende bestanden: * gta_sa.set *GTASAsf1.b *GTASAsf8.b *replay.rep *sa-ufiles.dat *sa-utrax.dat Wat zijn die bestanden allemaal? Wat is het bestandje van waar ik gebleven ben? Reageren
The Distortion Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik heb in mijn User Files de volgende bestanden: * gta_sa.set *GTASAsf1.b *GTASAsf8.b *replay.rep *sa-ufiles.dat *sa-utrax.dat Wat zijn die bestanden allemaal? Wat is het bestandje van waar ik gebleven ben? *GTASAsf1.b *GTASAsf8.b Dat zijn de 2e bestanden waarmee ik speel zie ik waarschijnlijk speel je dan vaker op *GTASAsf1.b en dan zal ik die telkens meenemen waar je heen gaat ofzo en als je het van een geheugenstick op je pc wilt plaatsen moet je gwn in die map plaatsen wat ik zij staat er wilt u het bestand vervangen ja of nee.. enzv gwn ja doen Wat die bestanden zijn maak niet uit maar die 2 bestanden die ik heb laten zien boven, das zijn je save games Reageren
ArticLight Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Het nummer in het woord GTASAsf1.b staat voor welk save-slot je hebt gekozen. Als je door een save-icoon in het spel loopt krijg je 8 regels te zien waarop je iets kan opslaan. Als je dus bijvoorbeeld het verst bent in slot 8, dan moet je GTASAsf8.b naar de andere computer doorsturen. De andere bestandjes heb je niet nodig, alleen de genoemde zijn noodzakelijk. Bewerkt: 19 juli 2007 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.