Rullez Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik krijg oppeens achter mekaar allemaal Mail met de naam Heiniken Suckt. Weet iemand wat dit is.... Reageren
The Distortion Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Ik krijg oppeens achter mekaar allemaal Mail met de naam Heiniken Suckt. Weet iemand wat dit is.... Ken je het email ? van de genen die dit schijft, of heb je je pas ergens ingescheven voor iets op een site ? anders blokkeer het email gewoon, dan heb je er geen last meer van ik heb er geen last van Reageren
Rullez Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Ik krijg oppeens achter mekaar allemaal Mail met de naam Heiniken Suckt. Weet iemand wat dit is.... Ken je het email ? van de genen die dit schijft, of heb je je pas ergens ingescheven voor iets op een site ? anders blokkeer het email gewoon, dan heb je er geen last meer van ik heb er geen last van Ik heb hem al geblokeerd, maar was wel benieuwd wie/wat het was. Bewerkt: 19 juli 2007 door Rullez Reageren
Mastertuner Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Heb je die mail geopend? Als dit wel het geval is kan het zijn dat je computer gevaar loopt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.