Arne Bruylants Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Hallo , ik heb een probleem met Vice City: tijdens de meeste cutscenes valt het geluid volledig weg . Heeft er hier iemand een oplossing voor ? Reageren
Wijst Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Geplaatst: 18 juli 2007 Dit is meestal als je een Download GTA VC hebt, darom kan je ook beter een orginele games kopen die zijn gewoon altijd beter dan gedwonloade games. Maar je kan dit verhelpen door het spel een keer opnieuw te instraleren, als je dit doet moet je wel opletten dat je je savegame opslaat ergens op je bureau blad ofzoiets anders moet je weer helemaal opnieuw beginnen. En dat vind je denk ik niet zo heel erg leuk ! Reageren
Baffie Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dit is meestal als je een Download GTA VC hebt, darom kan je ook beter een orginele games kopen die zijn gewoon altijd beter dan gedwonloade games. Maar je kan dit verhelpen door het spel een keer opnieuw te instraleren, als je dit doet moet je wel opletten dat je je savegame opslaat ergens op je bureau blad ofzoiets anders moet je weer helemaal opnieuw beginnen. En dat vind je denk ik niet zo heel erg leuk ! Misschien handig om eerste te vragen of hij een gedownloade of een originele versie van Vice City heeft. Bij een originele lijkt het me sterk, en zal het aan je eigen hard- en software liggen buiten het spel om, bij een illegale ligt het aan het feit dat het spel niet helemaal volledig is, met kopiëren wat fout gegaan, maargoed daar mogen we je niet bij helpen. Dus heb je een gedownloade (wat het probleem zou kunnen veroorzaken) of een originele? Reageren
Arne Bruylants Geplaatst: 22 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Het is inderdaad een gedownloade versie . Reageren
Galiorix Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Dan mogen we je helaas niet verder helpen op dit forum , in de regels staat namelijk dat we alleen mensen die hem in de winkel gekocht hebben mogen helpen. Nog veel plezier op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.