boja_14 Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Hallo, ik heb een probleem met de geluid in het spel... Het is heel vaag, want de geluiden om me heen (CJ) kan je wel gewoon horen.. Zoals: Auto's, mensen enz.. Maar je hoort CJ niet.. Als ik in een auto stap dan hoor je je auto niet en je kan niet toetereen.. Dat hoor je niet.. En als CJ een reactie wilt geven aan iemand... dan zie je de mond bewegen maar d'r komt maar niks uit.. Kortom: Het geluid om me heen doet het behalve CJ zelf niet... Misschien komt het doordat ik in een voertuig User tracks heb aangezet... en toen ik dat te veel deed... deed het geluid het ineens niet meer.. 't Is heel vaag? Kan iemand me toch nog helpen?? Bedankt Reageren
spoeky Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik denk niet dat het aan User tracks ligt. In dit topic zie je ook problemen met geluidsprobleem. In de eerste post wordt een oplossing gegeven. Als je de instructies volgt in die post heb je kans dat het weg is! Hopelijk helpt het! Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Dit kan liggen aan een aantal dingen, laten we beginnen bij de instellingen het spel. Kijk eens of je Sound Settings goed staan? Ga naar options en kijk of je geluiden goed staan, denk dan aan 'Heb je de goede geluidsdriver (het programma van je geluidskaart- meestal is dat de onboard geluidschip, maar voor nu even genoeg abracadabra computer talk ) geselecteerd?' en staat het volume goed? Zijn er ooit eerder fouten opgetreden hiermee? Welke geluidskaart heb je (als je dat niet weet, laat de vraag achterwegen)? Heb je de nieuwste drivers van je geluidschip/kaart al gedownload? Je moet voor die drivers natuurlijk wel eerst weten welke geluidschip/kaart je hebt. Kijk bij Start > Uitvoeren > DXDiag > Geluid, welke geluidschip/kaart je hebt. En met die informaite kun je op google gaan kijken, vul dan zoiets in van '(Naam van de geluidskaart) drivers', waarin uiteraard op de plek van (naam van de geluidskaart) de naam van de kaart moet staan, maar dat was je vast wel duidelijk. Download dan de nieuwste drivers en als het dan goed is, doet hij het velen malen beter, zo niet? Dan weet ik niet echt een andere oplossing. Helaas, maar goed, ik hoop dat mijn oplossingen werken en misschien weet iemand anders ook wel wat. Er stond overgens ook ergens een topic, daar stond een fix in, die ga ik even zoeken. Edit: Gevonden, klik. Je moet het maar even doorlezen, dan vind je wel een oplossing voor dit probleem, mochten de bovenstaande oplossingen niet werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.