gybrus Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik heb weer eens een template gemaakt. Ik heb hem simple genoemd omdat die best simpel is... Naja had wat weinig inspiratie.. oohja hij is gecodeert Klik voor template Screen vanuit photoshop Rates en comments please. Grats,G Reageren
gybrus Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Bump Wil er dan niemand raten op mijn zooi Omg dude dat had ik ook bij mijn vorige template naja... Grats Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 De template flow is wat simpel. Ik vind het in dit geval wat groot, maar dat hoeft opzich niet erg te zijn. De kleuren zijn goed, aleen vind ik de header wel erg simpel. Een passend plaatje in de header zou wel beter zijn (iets vector achtigs?). Het centraal gedeelte vind ik zelf best wel geslaagd, het lijkt net een muur ofzo. Die brushes aan de boven en onderkant passen ook, wat de template iets pittiger maakt. Ik zou in de onderste zwarte balk en copyright ofzo zetten, zodat het een klein beetje opgevult word. Het is een mooie template, best wel prettig om naar te kijken. Maar doe wat aan die header, de header moet de site vertegenwoordigen; hij moet uitdrukken waarover de site gaat. Score: 15/20 Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.