Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

mja laat ik het zo zeggen, kort maar krachtig. je kan er verschillende boodschappen in zien.

peopleandanimals.jpg

zoals je kan zien in de sign zie je bij het bordje "plane to heaven" alleen dieren en bij "welcome to hell" alleen mensen, hier zit dus ook de boodschap in. snap je deze niet ga dan niet raten op makkelijkheid want hij is simpel bedoeld

C&R?

Geplaatst:

Heel mooie sig .Djanick. Het moet niet altijd een heel ingewikkelde signature zijn, die worden meestal onterecht geassocieerd met professionaliteit. Terwijl dat vaak niet het geval is...

Nu de signature dan:

De kleurencombinatie Zwart-Geel vind ik altijd zeer mooi en goed bij elkaar passend. Je hebt hele mooie figuurtjes gebruikt, maar vooral de juiste. Alleen bij het bordje 'welcome to hell' had je misschien beter meer duivelse figuurtjes gebruikt. Die van 'Plane to heaven' zijn dan wel mooi en passend. IK weet niet of het de bedoeling was, maar wat ook opvalt is dat de pijltjes van de twee bordjes niet hetzelfde formaat hebben...

Ik denk dat de border dezelfde gele kleur heeft en je tekst ook. Tot slot zijn je fonts heel mooi passend, het moeten ook niet altijd ingewikkelde fonts zijn hé...

Een welverdiende 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...