kamranoi Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) ik heb: 128 MB grafische kaart en directX v.10 toch begrijp ik niet wat er fout gaat dus vroeg ik me af of iemand me kon helpen. (zie eerst voorbeeld 1 en 2) kijk vooral goed naar de 2-de Bewerkt: 19 juli 2007 door Bling Afbeeldingen onder elkaar geplaatst, wegens uitgerekte pagina. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Dat het een 128mb kaart is wil in eerste instantie nog niet echt veel zeggen. De kaart zelf moet ook goed zijn. Een verouderde kaart kan bijvoorbeeld zulke problemen leveren, dus het is misschien handig als je je type kaart hier ook even neerzet, zodat we even kunnen vergelijken. Via start > uitvoeren, intypen: 'dxdiag' kun je de inhoud van je PC nagaan. Overigens raad ik je sowieso aan even wat drivers te installeren voor je kaart, deze kunnen deze problemen wel eens verhelpen. Reageren
kamranoi Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Dat het een 128mb kaart is wil in eerste instantie nog niet echt veel zeggen. De kaart zelf moet ook goed zijn. Een verouderde kaart kan bijvoorbeeld zulke problemen leveren, dus het is misschien handig als je je type kaart hier ook even neerzet, zodat we even kunnen vergelijken. Via start > uitvoeren, intypen: 'dxdiag' kun je de inhoud van je PC nagaan. Overigens raad ik je sowieso aan even wat drivers te installeren voor je kaart, deze kunnen deze problemen wel eens verhelpen. heb je wel eerst mijn voorbeelden gezien??? en sterker nog, volgens mij is het ATI Bewerkt: 19 juli 2007 door kamranoi Reageren
SummerBase Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Dit probleem had ik op mijn oude computer ook en ik kreeg dat probleem alleen toen ik de Frame limmiter 'uit' had staan. Ik ben er achter gekomen, omdat ik een relatief oude videokaart had en een relatief nieuw spel wilde spelen. Dat gaat niet samen en als GTA SA het maximale uit je videokaart wilt halen, krijg je problemen. En die problemen ontstaan bij bewegende opbjecten. De zogenaamde dode peds komen dan tevoren, de moddels worden daar niet meer lekker op geplaatst en dat ziet er erg lelijk uit. Ik moet toegeven dat een spel zonder framelimmiter lekkerder speelt dan met, maar het moet er ook mooi uit zien. Trouwens, 128mb zegt niet zo heel veel over de kaart, want een kaart met meer kracht dan een 512mb kaart is gewoon sneller in spellen zoals SA dan die 512mb kaart met minder power, maar goed dat is een ander geval. Ook raad ik je aan om de nieuwste drivers te downloaden van de site, van je leverancier, retailer of videokaart bedrijf (ati of nVidia). Al goed, zet de framelimmiter eens 'aan' en probeer het nog eens, dan zul je denk ik wel verschil zien. Zo niet? Dan kunnen we je proberen verder te helpen. Edit: Heb je trouwens dat bovenste plaatje ingekleurd of zie jij dat ook zo in het spel? (Want dan is er echt iets goed mis. ) Reageren
kamranoi Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) het zit in het spel. en eigenlijk had de 128 MB grafische kaart er toch niks mee te maken omdat mijn spel snel genoeg gaat. Bewerkt: 19 juli 2007 door kamranoi Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) het zit in het spel.en eigenlijk had de 128 MB grafische kaart er toch niks mee te maken omdat mijn spel snel genoeg gaat. gra·fisch (bn.) 1 betr. hebbend op boekdruk- en prentkunst 2 schriftelijk, in tekening Je videokaart heeft er dus wel degelijk mee te maken. In principe is een 128 MB kaart ook te verouderd voor San Andreas meen ik mij te herinneren. Misschien dat je het wel kan spelen, maar als je spel slecht blijft presteren hoef je - helaas - niet vreemd op te kijken. Verder zou ik gewoon Summers advies opvolgen; kijk of je spel met lage instellingen wél goed gaat en kom anders even doorvragen. Mvg, MB Bewerkt: 19 juli 2007 door Moonbeam Reageren
kamranoi Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 het zit in het spel.en eigenlijk had de 128 MB grafische kaart er toch niks mee te maken omdat mijn spel snel genoeg gaat. gra·fisch (bn.) 1 betr. hebbend op boekdruk- en prentkunst 2 schriftelijk, in tekening lg me dit een's ff uit want dit begrijp ik nie Reageren
Moonbeam Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Dat is de definitie van Grafisch uit de dikke Van Dale: Jij zei dat je grafische kaart niets met de vreemde prestaties van je San Andreas te maken had, terwijl dit júist het geval is. Met de bovenstaande quote uit de Van Dale probeerde ik dat duidelijk te maken. Reageren
kamranoi Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Trouwens, 128mb zegt niet zo heel veel over de kaart, want een kaart met meer kracht dan een 512mb kaart is gewoon sneller in spellen zoals SA dan die 512mb kaart met minder power, maar goed dat is een ander geval. Ook raad ik je aan om de nieuwste drivers te downloaden van de site, van je leverancier, retailer of videokaart bedrijf (ati of nVidia). Al goed, zet de framelimmiter eens 'aan' en probeer het nog eens, dan zul je denk ik wel verschil zien. Zo niet? Dan kunnen we je proberen verder te helpen. Edit: Heb je trouwens dat bovenste plaatje ingekleurd of zie jij dat ook zo in het spel? (Want dan is er echt iets goed mis. ) thx, hopelijk is dat geval van al die kleuren op te lossen wat me vooral irriteerd is dat er in sommige mensen rechthoekige gaten zitten, (wat ik ook bij VC had) en ik ga joun stratergie ff uitproberen maar niet nu... en voor de rest ben ik jullie allemaal dankbaar. Bewerkt: 19 juli 2007 door kamranoi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.