Jump to content

PS2

DenkaanHenk

Recommended Posts

Geplaatst:

Me PSP doet het slecht , hij stuurt slecht , een knopje is kapot etc. Nu wil ik een PS2 kopen met GTA Vice City Stories , maar bij welke winkel ( geen webwinkel ) kan je het goedkoopst een nieuwe PS2 krijgen? ( zo'n kleintje in het zilver ? ) Want bij Dixons kost die 160 euro voor een zilvere , en 150 euro voor een zwarte. En dat vind ik veel te duur voor een apparaat wat al een erg lange tijd in de schappen ligt.

Geplaatst:

Hardware kost gewoon geld.

Je kan hem hier bij consoleshop bestellen of langs gaan bij hun winkel.

Maar waarom laat je je PSP niet repareren? Je hebt toch garantie.

Geplaatst:

Ik heb me PSP al een keer laten repareren , en dat was geen succes. :N Het duurde 6 maanden tot ik me PSP weer terug kreeg. :duh:

Geplaatst:

Laten liggen is toch ook zonde? Dan kan je toch ook vragen of hij weer kan worden gerepareerd of dat je een nieuwe krijgt?

Geplaatst:

Ik heb mijn kleien PS2 Zilveren met 2 controllers en een memordy card gekocht voor 140 euro bij Bart Smit.

Geplaatst:
Laten liggen is toch ook zonde? Dan kan je toch ook vragen of hij weer kan worden gerepareerd of dat je een nieuwe krijgt?

Voor een nieuwe moet ik 125 euro betalen , want dat moest ik vorige keer ook doen. En Rullez is dat echt waar? Op de site van Bartsmit staat 160 euro. Waneer worden ze goedkoper? Want de PS3 is ook al een half jaar uit. Dus ze zullen wel moeten vind ik.

Geplaatst:

Voor een nieuwe moet ik 125 euro betalen , want dat moest ik vorige keer ook doen. En Rullez is dat echt waar? Op de site van Bartsmit staat 160 euro. Waneer worden ze goedkoper? Want de PS3 is ook al een half jaar uit. Dus ze zullen wel moeten vind ik.

Sorry, ik was 1 ding vergeten. Ik krijg korting... Sorry :N:7

Geplaatst:

Ik zag laatst Ps2's bij de Mediamarkt liggen voor 120 euro, volgensmij was dat een starterspakket, zonder spel. Misschien kan je dit nog even nalopen, of overwegen een Ps2 van marktplaats te halen, daar zijn er meer dan genoeg. Ook heb je er meestal een paar spellen bij, en dat voor een erg goedkope prijs. Maar ik zou ook nog even goednadenken als je nu een Ps2 in huis haalt, want er komen weinig goede spellen meer voor. Natuurlijk zijn er wel veel klassiekers die nu erg goedkoop zijn, maar de vraag is of die nog wel zo leuk zijn. De PSP gaat nog wel iets langer mee, en daarom zou ik hem laten repareren. duurt misschien wel een beetje lang, maar het is zeker de moeite waard, want de PSP gaat nog wel even mee.

Geplaatst:

Op de PS2 zijn zat goede games , zoals GTA 3 , GTA Vice City , GTA San Andreas , GTA Liberty City Stories , GTA Vice City Stories , Black , The Godfather , Scarface , FIFA 07 , PES 6 , Need for Speed Most Wanted en Carbon , Call of Duty 1 , 2 en 3 etc. ^_^ Ik zal even bij alle dingen die hierboven verteld zijn kijken.. :Y

Geplaatst:
Op de PS2 zijn zat goede games , zoals GTA 3 , GTA Vice City , GTA San Andreas , GTA Liberty City Stories , GTA Vice City Stories , Black , The Godfather , Scarface , FIFA 07 , PES 6 , Need for Speed Most Wanted en Carbon , Call of Duty 1 , 2 en 3 etc. ^_^ Ik zal even bij alle dingen die hierboven verteld zijn kijken.. :Y

Natuurlijk, daar heb je gelijk in, zo bedoelde ik het ook niet. Ik zei dat er weinig goede games meer voor uitkomen, maar ze zijn er natuurlijk wel. De toekomst is natuurlijk ook erg belangrijk, en voor de toekomst komen er nog veel meer goede PSP toppers. Ook ben je erg duur uit als je al deze PS2 games daadwerkelijk gaat halen, in tegenstelling tot de PSP. Hoewel het geen slechte keuze is, want als je al deze games op de Ps2 koopt is hij het zeker waard, denk ik toch dat de PSP laten repareren een betere optie is. Veel succes met beslissen :)

Geplaatst:

Stuur je PSP op naar Sony en koop voor het geld wat je eigenlijk voor een PS2 uit zou trekken een paar leuke spellen voor je Xbox 360, waarvan er meer dan genoeg beschikbaar zijn. Je kunt je daar echt wel mee vermaken tot je PSP terug is, wat echt geen half jaar gaat duren. :)

Geplaatst:

Ik bedoel hiermee dat je geen nieuwe moet kopen maar een nieuwe eist aangezien je huidige het niet goed doet. Neem anders contact op met je rechtsbijstandadvocaat. Die kan je vast wel advies geven.

Geplaatst:
Stuur je PSP op naar Sony en koop voor het geld wat je eigenlijk voor een PS2 uit zou trekken een paar leuke spellen voor je Xbox 360, waarvan er meer dan genoeg beschikbaar zijn. Je kunt je daar echt wel mee vermaken tot je PSP terug is, wat echt geen half jaar gaat duren. :)

Als je een XBOX heb is het toch zonde op nog een PS2 te kopen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...