Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Oke, dit is vast het domste vraagje : Als ik een plaatje heb geselecteert, en hem PASTE... Hoe kan ik hem dan naar de zijlijn verplaatsen ? :unsure: Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 offtopic waar heb jij photoshop vandaan ontopic ik zou hetegt niet weten Reageren
Jarno Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Ik snap neit wat je bedoelt. Maarja ik denk dat dit het antwoord is wat je zoekt: Versleep hem. Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Ik snap neit wat je bedoelt.Maarja ik denk dat dit het antwoord is wat je zoekt: Versleep hem. Kijk : Ik selecteer het plaatje, en ik wil hem naar een andere positie SLEPEN Dus ik denk ; Waarom niet gewoon net als paint; muis inhouden en slepen.. Alleen dat kan hier niet ( zover ik weet ) ? Graag uitleg ! photoshop heb ik gedownload Bewerkt: 19 december 2004 door Hayate Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Iemand ? :unsure: Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Dankje :rolleyes: Slot aub Bewerkt: 19 december 2004 door Hayate Reageren
Timovich Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 (bewerkt) Mooi zo.. @ Hayate: nie dubbelposte jij Ik weet ook niet hoe het moet.. Heb je wel de nieuwste versie gedownload? Misschien heb je wel een hele oude! Bewerkt: 19 december 2004 door Timovich Reageren
Sasuke Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Mooi zo.. @ Hayate: nie dubbelposte jij Ik weet ook niet hoe het moet.. Heb je wel de nieuwste versie gedownload? Misschien heb je wel een hele oude! Het kan volgens mij ook met CTRL ALT + SHIFT en dan muis ingedrukt houden + slepen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.