Jump to content

Ooit spijt gekregen van een film/filmpje die je hebt gekeken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Post in dit topic films op tv of filmpjes op internet waarvan je spijt hebt dat je dat ooit hebt gekeken.

Ik begin wel, Ik was vroeger dus een beetje in de ban van dierenactivist enz wou vegatarier worden dus ik wou eens zien wat voor verschikkelijke dingen mensen doen met een dier dus ik klik op een filmpje en ik zie hoe een hond levend wordt opengesneden en in brand gestoken was volgens mij in china of japan dus ik lig egt nachten wakker soms zie ik nog steeds die beelden. Ik zou egt willen dat ik dat filmpje nooit had gezien :cry:

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

5

• -->nick<--

2

• Sandra

2

• DenkaanHenk

1

Geplaatst: (bewerkt)

Toen ik 11 was was ik ookal fan van gta sa. Ik keek toen een filmpje van bigfoot toen ik die theorie had gehoordt.

Toen ging hij van die film dus zoeken naar bigfoot. Toen was er zon grote boom en daar stondt zon half groot figuur achter en toen draaide hij het beeld zelf steeds verder. En toen in een keer zon eng gezicht in beeldt.

Ik heb daar 2 maanden van wakker gelegen en van gedroomt. Had ik die nou maar nooit gekeken :N

Bewerkt: door Bigstijn

whaah nou ik zal eerlijk zijn toen ik een jaar of... 8-9 was ofzow had ik voor het eerst "IT" gezien bij een vriend en ik scheet echt in me broek :puh: (dat was ook een van me 1e horror film die ik zag toen ongeveer) ik denk dat ik die film binnekort maar weer gaat kijken ^_^

Post in dit topic films op tv of filmpjes op internet waarvan je spijt hebt dat je dat ooit hebt gekeken.

Ik begin wel, Ik was vroeger dus een beetje in de ban van dierenactivist enz wou vegatarier worden dus ik wou eens zien wat voor verschikkelijke dingen mensen doen met een dier dus ik klik op een filmpje en ik zie hoe een hond levend wordt opengesneden en in brand gestoken was volgens mij in china of japan dus ik lig egt nachten wakker soms zie ik nog steeds die beelden. Ik zou egt willen dat ik dat filmpje nooit had gezien :cry:

Ik heb zown hekel aan dat soort filmpjes, laatst was er ook een filmpje dat kinderen van MENSEN werden opgegeten in china.

Het filmpje was op youtube en er reageerde volop chinezen om te zeggen dat het complete onzin was en dat dit zo goed als nooit gebeurt (behalve om zown flimpje te laten zien). Dat soort flimpjes zijn er alleen maar om dit soort effect te creeren zodat jij je kut voelt. Ik vind het compleet de verkeerde manier om mensen over te halen dat er verkeerde dingen gebeuren met dieren.

Ik weet ook wel dat dierenmishandeld worden maar laat dan niet zulke gevallen zien maar kom met de echte problemen, dit is gwoon het vooliegen van mensen :N

ow en leuk topic :)

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

filmpje over wasberen in een derde wereld land hoe ze dood worden geslagen *aan hun staart gepakt en tegen een hek geslagen) en over ge grond werder geschaafd, hun huid er af hadden gehaald terwijl ze nog leefde, toen ze bij de honden kwamen heb ik uhm uit gepleurd want kon er niet meer tegen.. dat is denk ik wel ergste filmpje die ik ooit heb gezien

Geplaatst:

Mijne was hoe een dolfijn levend werd opengesneden en ze gewoon lieten dood bloeden.

Fokking gestoorde mensen daar in Japan of waar t ook was.

Geplaatst:

We gingen The Passion Of The Christ kijken OP SCHOOL, in de brugklas! En het moest per sé van de leraar, dus kreeg hij later nogal wat klachten over zich heen.. :duh:

Geplaatst:
We gingen The Passion Of The Christ kijken OP SCHOOL, in de brugklas! En het moest per sé van de leraar, dus kreeg hij later nogal wat klachten over zich heen.. :duh:

wij gingen in de 1ste The Gladiator kijken maar dat vond iedereen alleen maar vet ^_^

Ik heb trouwens nooit spijt gehad van een film, de enige echt enge film vindt ik The Grudge.

maar zeker geen spijt van!

en al die enge internet filmpjes met al die dieren/mensen die worden gemarteld/levend opgegeten intereseert mij niet zo :zz:

Geplaatst:

Heb niet echt ergens spijt van, maar las wel laatst ergens dat de oorlog die je hier op tv ziet (in het journaal enzo) zwaar wordt gecensureerd door 't leger en overheid, en bij bijvoorbeeld hezbollah tv zie je wel de echte oorlog, bijvoorbeeld van een bombardement waar kinderen bij zijn omgekomen, er was een meisje van vier waarbij de ingewanden eruit lagen.... dat is echt erg en hoef ik ook niet te zien....

Geplaatst:

Dat is logisch, bij een bomaanslag zien die verslaggevers natuurlijk alles, mensen die doormidden zijn, mensen zonder armen, enz. Maar dat laat je niet zien op tv natuurlijk.

Geplaatst:

Oja ben ik nog vergeten te zeggen als we engels hadden op maandag had onze docent nooit zin om les te geven omdat wij hem de eerste uur hadden en dan was hij nog slaperig en humeurig dus we mochten van hem een film kijken

de films die hij liet zien waren 2 horrorfilms van stephen king een film van de exorcist en pulp fiction. Kinderen uit mijn klas waren fel tegen die films maar hij kwam met de bewering dat hij geen andere films had. Dus we hadden het tog gekeken en ik moet zeggen de enige film die leuk was was pulp fiction de andere films waren brrrrr :N

Was ik elke maandag het eerste uur maar thuisgebleven :cry:

Geplaatst:

Ik heb spijt dat ik Jaws heb gekeken.Ik was toen 8.Boh ik schork me dood toen de haai dat kind opwrat :(

Geplaatst:
Ik had 1 seconde naar Pirates of the Carribean gekeken :cry: , daar heb ik echt veel spijt van. :-(

Waarom heb je hier spijt van dan? 1 seconde is toch niet veel?

Ik heb nooit echt spijt gekregen van een film die ik heb gezien alhoewel ik die filmpjes waar je heel erg van schrikt liever niet tegenkkom ^_^ maar achteraf kan ik er toch altijd om lachen dus :Y

Oja die schikfilmjes zijn ook hatelijk idd ik vindt het alleen leuk als ik er iemand anders mee kan laten schikken :sigaar:

Waar ik ook spijt van heb is dat ik bijv een trailer ga kijken en ze daar al bijv grappen van de film in zetten of gebeurtenissen. want als je de film dan later gaat kijken weet je al van daar komt een explosie en die grap heb ik al gehoord enz dus daarom vindt ik het ook jammer dat ik trailers op tv of previews zie.

Bewerkt: door powerpats

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...