Jump to content

Ooit spijt gekregen van een film/filmpje die je hebt gekeken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

een schrikfilmpje.Een gast op youtube beweerde dat hij bigfoot gevonde had en zijn PS2 zat zo vast enzv...egt creepy...en dan plotseling bigfoot zoon schrikfilmpje ik kost egt nie stoppe met hijge joch :(

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

5

• -->nick<--

2

• Sandra

2

• DenkaanHenk

1

Geplaatst:

Toen ik vijf ofzo was had ik zo''n film met van die Aliens gezien en kon minstens een maand niet slapen. Had er later nog steeds last van Visioenen :schater:

Geplaatst:

Kennen jullie dat Area 51 topic? Ik ben naar een aantal van die filmpjes gaan kijken (een serie filmpjes van iets van een uur) en toen ging ik vanzelf nadenken. Van die filmpjes schrok ik helemaal niet, maar door wat ik me toen bedacht...

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik was 6 en ik zag bij m'n oudere neef een filmpje van happy three friends :puh:

heb dagen en nachten aan een stuk geweend :cry:

Geplaatst:
The Blair Witch Project... 2 jaar nachtmerries gehad

Ik vond die ook heel eng ja.

Zeker toen we een keer 's nachts een boswandeling gingen maken :{

Geplaatst:

geen film

ik droom niet meer

althans ik herinner me dromen nooit meer

sinds paar jaar geleden

dus kan alles kijken wat ik wil :tup:

Geplaatst: (bewerkt)
The Blair Witch Project... 2 jaar nachtmerries gehad

Ik vond die ook heel eng ja.

Zeker toen we een keer 's nachts een boswandeling gingen maken :{

Vind ik zeer eng man, zeker het eerste verhaal. Dat vertelde ze juist als we een Doop kregen bij de scouts op kamp (Midden in de nacht moet je om jezelf te bewijzen een erg zwaar parcour afleggen dat door oudere leden is gemaakt afleggen ,bestaat meestal uit modder, koud water, en afzien . Uiteraard dit is nog niet zo erg als je tegen een stootje kunt :engel:, maar tegen die enge verhalen kan ik dus echt niet . Zo ben ik het gemakkelijkst te kraken :( )

Trouwens, vroeger keek ik veel naar ene meneer Freddy Krueger, nightmare on elm street, en die oeroude japanse horrors :D, niets meer voor mij was ik veel te bang voor :puh:

PS, Ik droom ook niet meer man, ik zie alleen zwart, dan lijkt het een een paar seconde en de nacht is voorbij ,wat jammer. Ik droomde graag :puh:

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Ik heb er spijt van dat ik net een filmpje met een #^&*%%^* liedje heb gehoort ik krijg dat liedje egt niet meer uit mijn hoofd :bonk:

He is the meeeeeaaaaaan the boxmeeeeeaaaan he is the box man heeeeeeaaaaaaaaaaaaa !!!!!

Ik vrees dat ik dit liedje nog een paar dagen moet aanhoren in mijn hoofd.

Had ik dat filmpje maar niet gezien :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt één maar ik weet nog wel m'n eerste horrorfilm dat was Scream 3 ik was toen 11 of 10 ofzo en ik vond dat toendertijd wel eng maar als ik er nu over terugdenk denk ik 'waar was ik nou eigenlijk zo bang voor'? Ik lig niet echt zo wakker van films.

@ powerpats wat was die link?

Bewerkt: door Clowntje_93

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...