Jump to content

Ooit spijt gekregen van een film/filmpje die je hebt gekeken ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo'n beetje al de horror films die ik heb gezien.

Ik hou helemaal niet van dat soort films, maar al mijn vrienden vinden het zo leuk om tijdens hun verjaardagen etc. te kijken. :duh:

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

5

• -->nick<--

2

• Sandra

2

• DenkaanHenk

1

Geplaatst:
The Blair Witch Project... 2 jaar nachtmerries gehad

Ik vond 2 juist helemaal niet eng om eerlijk te zijn juist een k*t film, 1 was wel heel eng tenminste voor mij toen (ik was 7 ofzo) maarja ieder zijn eigen mening he

Geplaatst:
2 Jaar geleden naar Chucky gekeken en nog steeds spijt van. Shit volgens mij zie ik hem :$

Chucky is lekkere film,ik heb spijt gehad van The Grutch,wat voor belachelijke film is dat,The Grutch 2 is veel lekkerder :7

Geplaatst: (bewerkt)

Heh. Toen ik een jaar of elf was heb ik eens terloops de eerste brute schietscene van Robocop gezien, de scene waarin die persoon Kinney vrijwel letterlijk kapotgeschoten wordt. Ik kan er nu heel luchtig naar terug kijken, maar toen was dat echt niet goed voor mijn nacht- en gemoedsrust....

Van allebei de twee Alien films die ik gezien heb heb ik echt heftige spijt. Ik ben normaal heel goed bestand tegen horrorfilms, maar bij die films wordt ik echt helemaal gek. Hoewel ze in mijn bezit zijn durf ik de rest van de films tot de dag van vandaag eigenlijk niet op te zetten. :N

Bewerkt: door Andijviesoep

Eigenlijk niet. Zelfs van die irritante schrik-filmpjes zijn, als je eenmaal van de schrik bekomen bent, best leuk (om door te sturen :puh: ) En dan heb je films als SAW en Texas Chainsaw Massacre die ik gekeken heb met mn vrienden. Tsja ikzelf zou ze nooit uitkiezen, maar ik kan toch moeilijk als enige níet gaan kijken. En tsja, je zult er toch een klein beetje tegen moeten kunnen? Kun je ze net zo goed gewoon kijken.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Toen ik 10 was had ik laat op de avond Predator 2 gekeken. Waarin een alien allemaal mensen gruwelijk afslacht. Ik heb een aantal avonden slecht geslapen. :clown:

Op 11 September 2001 dat vondt ik zo eng.. :cry: Dat vliegtuigen bleef zich maar herhalen.. En toen die torens in mekaar storten :cry: Dat was echt een van de ergste momenten van me leven ik weet niet waarom het me zo raakte maar ik zat wel de hele dag te huilen..

Ik zag ook een keer op YouTube (ik zocht een grappig filmpje namelijk dit: >The end of ze world<)

Maar toen kwam ik deze tegen:

Daar had ik echt spijt van... (Even een leuke reactie erbij geplaatst xD)

Ik verstond er overigens geen reet van maar de beelden spraken boekdelen.

Dan ook nog dat vliegtuig gebeuren in Final Destination I en die achtbaan in Final Destination III

Maar het engste was toch: Het Ketnet programma Musti (Je weet wel met die kat of muis die op Nijntje lijkt)

Iedere keer als ik een kat zag dacht ik aan Musti :cry:

:puh: Sorry moest eruit ;)

@Hierboven: Predator 2 is niet eng maar slecht Predator 1 is goed en eng en de hele Alien-reeks en Alien v.s Predator allemaal goeie films op deel 2 van predator na.

Bewerkt: door Verrity

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...