ikkuhNL Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik speel nu tijdje gta SA en hoef die saaie kut auto´s niet ecth meer . dus wie kan zou meschien een goede NEDERLANDSE uitleg geven hoe ik meschien auto´s en scooters kan modde/verranderen. alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik speel nu tijdje gta SA en hoef die saaie kut auto´s niet ecth meer . dus wie kan zou meschien een goede NEDERLANDSE uitleg geven hoe ik meschien auto´s en scooters kan modde/verranderen. alvast bedankt Ik zou dat eventueel wel willen doen, maar deze handleidingen staan al keurig op dit forum, dus je kan die gewoon volgen. Je moet ten eerste wel mods hebben, deze kun je bijvoorbeeld halen van GTAGarage, GTAFilefront of GTA-Downloads. Bekijk ook eens deze site voor een compleet overzicht van modsites. Er zijn dus verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert. Zie hier een lijstje: 1] Tutorial IMG Tool2] Tutorial IMG Tool3] Tutorial SAMIDownload IMG Tool!Download SAMIIk hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ja hoor, er zijn 2 methodes: IMG tool: Handmatig erin zetten, iets moeilijker maar wel betrouwbaarder. SAMI: Automatisch erin zetten, makkelijker maat iets minder betrouwbaar dan IMG tool. Er zijn hier op het forum 2 complete Nederlands talige handleidingen: >IMG tool< >SAMI< Veel succes! Als je vragen hebt, kun je in die topics altijd om hulp vragen. Reageren
ikkuhNL Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 want ik heb nu zelf een runner er geprobeert optezette inplaats van een faggio.en nu doet hij ut dus niej meer )laadbalkje blijft tot helft hange en ik heb het gedaan volgens dese uitleg---> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 . ik heb ut gedaan met imgtool 2.0 winrar en dat ene runner(die ut dus niet doet) maar als jullie meschien een oplossing wete zou ik ut graag wille wete. alvast bedankt Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dat komt waarschijnlijk omdat je de verkeerde versie hebt. Het is allemaal wat lastig uit te leggen, maar het komt er op neer dat je met een V2, die jij waarschijnlijk hebt, niet kan modden. Om het op te lossen moet je even deze patch downloaden en installeren. Waarschijnlijk moet het probleem dan opgelost zijn. Ook kan het zijn dat je een scooter met SAMI hebt geinstalleerd. Scooters kunnen niet met SAMI, je moet het handmatig. Reageren
ikkuhNL Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 dus ik moet dus die patch downloaden en dan ken ik weer gta sa spele. en kan ik dan ook met die runner blaze want nu blijft me laadbalkje tot de helft hange omdat ik eerst de faggio verandertt heb met runner en daarna weer veranderd naar faggio. ik hoop dat ut lukt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 dus ik moet dus die patch downloaden en dan ken ik weer gta sa spele. en kan ik dan ook met die runner blaze want nu blijft me laadbalkje tot de helft hange omdat ik eerst de faggio verandertt heb met runner en daarna weer veranderd naar faggio. ik hoop dat ut lukt Je moet inderdaad de patch even installeren, dit omdat je anders niet kan modden. Die patch zorgt er juist voor dat de 'vergrendeling' weg wordt gehaald, wat dus betekent dat je kan modden, mits je de patch installeert. Met SAMI kun je overigens geen scooters installeren, waarom precies weet ik niet. Mocht de mod het na installatie van de patch nog niet doen, dan kun je het beste de mod weer even verwijderen. Mocht je tot overmaat van ramp ook nog je originele bestanden kwijt zijn, dan kun je ze in dit topic weer aanvragen. @GTA_XP: Gek genoeg herken ik de eerste alinea van je bericht, is het niet toevallig van mezelf? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.