tosca Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 hoi ik had geluiden gedownload voor sa. dr staat bij et readme dat ik saat er voor moet installeeren. maar ik snap niks van die uitleg. zou iemand et me kunne uitleggen die er verstand van heeft ? pleas help gr. kevin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 hoi ik had geluiden gedownload voor sa. dr staat bij et readme dat ik saat er voor moet installeeren. maar ik snap niks van die uitleg. zou iemand et me kunne uitleggen die er verstand van heeft ? pleas help gr. kevin Ik vind het persoonlijk altijd gemakkelijker iets uit te leggen als ik de mod naast me hebt liggen, of met andere woorden: Het zou handiger zijn als je er een link bijgeeft, zo dat ik of iemand anders even in de readme kan kijken en zo kan uitleggen hoe je de mod installeert. Overigens is 'SAAT', dat staat voor: 'San Andreas Audio Toolkit', hier te downloaden. Reageren
tosca Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 ik had em van de officieele site gedownload http://pdescobar.home.comcast.net/gta/saat/ Reageren
K.O. Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Er staat me iets bij dat de originele SAAT heel lastig te gebruiken is, omdat je zelf commands in moet voeren e.d. Je kunt dus beter de FrontEnd GUI van Alci gebruiken. Ik kan ook geen Russisch, maar als je hier even op de link vlak onder de titel klikt, met '5.1' erachter, kun je m downloaden. (Ik kan zo gauw even geen engelstalige download-link vinden.) Je moet simpelweg de bestanden in de GTA map zetten en SaatGuiFrontend.exe runnen. Je zou t progje ook ergens anders kunnen neerzetten, maar dan moet je de configuratie bestanden aanpassen. Bewerkt: 19 juli 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.