Dnl Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Hoi Hoe kan ik bijv. bij een trailer op een vrachtwagen koppelen? Of hoe gebruik ik de sleep functie van de talkelwagen? Ik kom er maar niet uit .. bedankt! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Hoi Hoe kan ik bijv. bij een trailer op een vrachtwagen koppelen? Of hoe gebruik ik de sleep functie van de talkelwagen? Ik kom er maar niet uit .. bedankt! De Linerun de vrachtwagen kan dat wel, je moet achteruit naar de trailer gaan rijden. De krijg je een teken dat ie vastzit. Ook met Utility kan je een kleine trailer aanvast koppelen. Bewerkt: 19 juli 2007 door GTA_XP Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 (bewerkt) Je kan een trailer aan een vrachtwagen koppelen door simpelweg de vrachtwagen voor de trailer te zetten tot dat je een soort 'klik' hoort. Dan kun je rondrijden met een trailer aangekoppeld. Over je tweede vraag, met de takelwagen is het ook simpel, je stuurt gewoon met W, A, S, D, en je gaat omhoog met numpad 8 en omlaag met numpad 2. Edit: Te laat, maar ik heb een stuk over de takelwagen.. Edit2: @Hierboven: Het gaat ook met een Tanker... Bewerkt: 19 juli 2007 door Donald F. Duck Reageren
Dnl Geplaatst: 19 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik game met laptop, en die heeft dus geen numlock (heeft ie wel, maar anders) dus moet de toetsen dan gewoon even veranderen en dan moet het wel lukken. Bedankt voor de info! Top! Reageren
GTA_XP Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik game met laptop, en die heeft dus geen numlock (heeft ie wel, maar anders) dus moet de toetsen dan gewoon even veranderen en dan moet het wel lukken.Bedankt voor de info! Top! Hehe, ik game ook op een laptop Kies de knoppen waarmee je net als bij het rijden van een voeruig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.