Mastertuner Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Hey allemaal. Ik heb me weer eens beziggehouden met Photshop en kijk wat er uit de bus valt. Een klein experimentje met een Hyundai Coupé: Eerst: Nu: Graag rates & comments! Reageren
Nielok Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 niet slecht gedaan de kleurenverandering, maar nog niet volledig getuned natuurlijk, doe er nog niewe voorbumper bij of verlaag hem mss ook verbreden?? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Nou daar kom ik met mijn kritiek ^^. Nu zonder flauwekull, ik zal de fouten die je hebt gemaakt even opsommen. 1. Nos stickers staan recht. ze moeten wel een beetje geroteerd worden, zodat ze net op de ruit staan 2. Verkleurde lampen na kleursverandering verknippen. Als je dat op je 2e layer doet, lijkt het net alsof de oude er weer op zitten. Voor de rest is hij wel redelijk. De kleursverandering daarintegen is wel weer mooi. Netjes afgewerkt. Totaal cijfer: 7 Bewerkt: 20 juli 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 [---]2. Verkleurde lampen na kleursverandering verknippen. Als je dat op je 2e layer doet, lijkt het net alsof de oude er weer op zitten. Verknippen? Ik heb helemaal niks laten knipperen Wat bedoel je hier precies mee? Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 [---]2. Verkleurde lampen na kleursverandering verknippen. Als je dat op je 2e layer doet, lijkt het net alsof de oude er weer op zitten. Verknippen? Ik heb helemaal niks laten knipperen Wat bedoel je hier precies mee? dat je voorlampen ook paars zijn geworden dus ik denk dat dat is wat hij bedoelt Reageren
Mastertuner Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Ohh, dus uitknippen Ik edit als ie klaar is. Edit: Aangepast: NOS Stickers, Velgen & koplampen Edit2: Nog meer bewerkt: Aangepast: Voorbumper, Velgen bijgeschaafd & ander kleurtje. Bewerkt: 21 juli 2007 door Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.