Jump to content

Auto changings

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey allemaal. Ik heb me weer eens beziggehouden met Photshop en kijk wat er uit de bus valt. Een klein experimentje met een Hyundai Coupé:

Eerst:

coupnormaalvc8.png

Nu:

coupexperimentlo9.png

Graag rates & comments! :cya:

Geplaatst:

niet slecht gedaan de kleurenverandering, maar nog niet volledig getuned natuurlijk, doe er nog niewe voorbumper bij of verlaag hem :)

mss ook verbreden??

Geplaatst: (bewerkt)

Nou daar kom ik met mijn kritiek ^^.

Nu zonder flauwekull, ik zal de fouten die je hebt gemaakt even opsommen.

1. Nos stickers staan recht. ze moeten wel een beetje geroteerd worden, zodat ze net op de ruit staan

2. Verkleurde lampen na kleursverandering verknippen. Als je dat op je 2e layer doet, lijkt het net alsof de oude er weer op zitten.

Voor de rest is hij wel redelijk. De kleursverandering daarintegen is wel weer mooi. Netjes afgewerkt.

Totaal cijfer: 7

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.
Geplaatst:
[---]

2. Verkleurde lampen na kleursverandering verknippen. Als je dat op je 2e layer doet, lijkt het net alsof de oude er weer op zitten.

Verknippen? Ik heb helemaal niks laten knipperen :duh: Wat bedoel je hier precies mee?

Geplaatst:
[---]

Verknippen? Ik heb helemaal niks laten knipperen :duh: Wat bedoel je hier precies mee?

dat je voorlampen ook paars zijn geworden dus ik denk dat dat is wat hij bedoelt ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ohh, dus uitknippen ^_^ Ik edit als ie klaar is.

Edit:

coupexperimentai5.png

Aangepast: NOS Stickers, Velgen & koplampen :)

Edit2: Nog meer bewerkt:

coupexperimentuo5.png

Aangepast: Voorbumper, Velgen bijgeschaafd & ander kleurtje.

Bewerkt: door Mastertuner

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...