PowerPats Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Dus ga jij naar de Simpsons Movie ? Ik ga wel met een paar klasgenoten van mij die ook helemaal simpsonsverslaaft zijn Hier is nog wat info over de film van wikipedia. The Simpsons Movie is een animatiefilm, die in première gaat in de zomer van 2007. De film is gebaseerd op de tekenfilmserie The Simpsons. De film wordt geproduceerd door Gracie Films voor 20th Century Fox. De animatie wordt verzorgt door Film Roman en Rough Draft Studios. De film wordt geregisseerd door David Silverman, die ook veel afleveringen van de televisieserie heeft geregisseerd, en de serie wordt geschreven door een heleboel schrijvers die al eerder hadden geschreven voor de televisieserie, waaronder bedenker Matt Groening. Eerder dit jaar zijn al voorvertoningen van de film gehouden. Hoewel de animatie nog niet geheel af was, waren de eerste commentaren over het algemeen positief. Vrijwel ieder belangrijk personage uit de televisieserie zal terugkeren in deze film. Gastacteurs Albert Brooks, Kelsey Grammer (Sideshow Bob), Erin Brockovich en Joe Mantegna (Fat Tony) zullen ook te horen zijn. De producenten verwachten dat de minimale leeftijd voor de film "13 jaar en ouder" wordt, omdat de film hardere onderwerpen en grover taalgebruik zal bevatten dan de originele televisieserie. Op 25 juli 2007 wordt de film in België en Frankrijk als eerste uitgebracht. Een dag later volgen Argentinië, Nederland, Rusland, Duitsland en Australië. Op 27 juli 2007 is deze film in Amerika, Groot-Brittanië, Canada, Denemarken, Finland, ijsland, Ierland, Noorwegen, Polen, Spanje en Zweden te bekijken. In Hong Kong vanaf 9 augustus 2007, in Brazillië vanaf 17 augustus 2007 en in Italië vanaf 21 september 2007. De Amerikaanse première van de film zal plaatsvinden in het plaatsje Springfield, de plaats waar de film en de televisieserie zich ook afspelen. Er zijn echter 16 plaatsen in de Verenigde Staten die Springfield heten, waardoor de makers een wedstrijd hadden uitgeschreven. Mensen moesten in een filmpje laten zien waarom hun stad het meest op het Springfield uit de serie leek. Springfield in Vermont heeft gewonnen, mede omdat ze een bowlingbaan, een kroeg en een kernreactor hebben. Al begin jaren '90 waren er plannen om een Simpsons-film uit te brengen. Er was zelfs al een verhaal, maar omdat de schrijvers het niet voor elkaar kregen daar een animatie van te maken met de speelduur van een volledige film werd er gewoon een aflevering van gemaakt, die Kamp Krusty zou gaan heten. Later in de jaren '90 was er het plan om een speelfilm van de Simpsons uit te brengen, waarbij de Simpsons-personages vertolkt zouden worden door acteurs. Met name acteur Phil Hartman zag dat erg zitten. Matt Groening, bedenker van de Simpsons, zei dat hij al een keer een aanbod van een producent had gehad om de film te maken, maar hij weigerde, omdat dat de hele serie "geruïneerd" zou hebben. Na 1997 werden de geruchten nog sterker, toen Fox op 22 april van dat jaar de domeinnaam "simpsonsmovie.com" registreerde. In 2001 begon men met het schrijven van het uiteindelijke script voor deze film. Op 6 juni 2005 werd na jaren van geruchten bevestigd door producent 20th Century Fox dat er een Simpsons-film gemaakt zou gaan worden. In tegenstelling tot de oorspronkelijke televisieserie zal deze film niet geheel traditioneel geanimeerd zijn; de achtergronden zullen met de computer geproduceerd worden. Door lengte/breedte-verhouding van een bioscoopfilm is het traditioneel animeren van een achtergrond kostbaar. Trailers: http://youtube.com/watch?v=OL50ddCSJmo http://youtube.com/watch?v=XnCR3fAVPWs&...ted&search= http://youtube.com/watch?v=3r-YJOrY28w&...ted&search= Spider pig http://youtube.com/watch?v=yZM8VO9GCps Bewerkt: 20 juli 2007 door powerpats Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dus ga jij naar de Simpsons Movie ? Ik ga wel met een paar klasgenoten van mij die ook helemaal simpsonsverslaaft zijn Hier is nog wat info over de film van wikipedia.The Simpsons Movie is een animatiefilm, die in première gaat in de zomer van 2007. De film is gebaseerd op de tekenfilmserie The Simpsons. De film wordt geproduceerd door Gracie Films voor 20th Century Fox. De animatie wordt verzorgt door Film Roman en Rough Draft Studios. De film wordt geregisseerd door David Silverman, die ook veel afleveringen van de televisieserie heeft geregisseerd, en de serie wordt geschreven door een heleboel schrijvers die al eerder hadden geschreven voor de televisieserie, waaronder bedenker Matt Groening. Eerder dit jaar zijn al voorvertoningen van de film gehouden. Hoewel de animatie nog niet geheel af was, waren de eerste commentaren over het algemeen positief. Vrijwel ieder belangrijk personage uit de televisieserie zal terugkeren in deze film. Gastacteurs Albert Brooks, Kelsey Grammer (Sideshow Bob), Erin Brockovich en Joe Mantegna (Fat Tony) zullen ook te horen zijn. De producenten verwachten dat de minimale leeftijd voor de film "13 jaar en ouder" wordt, omdat de film hardere onderwerpen en grover taalgebruik zal bevatten dan de originele televisieserie. Op 25 juli 2007 wordt de film in België en Frankrijk als eerste uitgebracht. Een dag later volgen Argentinië, Nederland, Rusland, Duitsland en Australië. Op 27 juli 2007 is deze film in Amerika, Groot-Brittanië, Canada, Denemarken, Finland, ijsland, Ierland, Noorwegen, Polen, Spanje en Zweden te bekijken. In Hong Kong vanaf 9 augustus 2007, in Brazillië vanaf 17 augustus 2007 en in Italië vanaf 21 september 2007. De Amerikaanse première van de film zal plaatsvinden in het plaatsje Springfield, de plaats waar de film en de televisieserie zich ook afspelen. Er zijn echter 16 plaatsen in de Verenigde Staten die Springfield heten, waardoor de makers een wedstrijd hadden uitgeschreven. Mensen moesten in een filmpje laten zien waarom hun stad het meest op het Springfield uit de serie leek. Springfield in Vermont heeft gewonnen, mede omdat ze een bowlingbaan, een kroeg en een kernreactor hebben. Al begin jaren '90 waren er plannen om een Simpsons-film uit te brengen. Er was zelfs al een verhaal, maar omdat de schrijvers het niet voor elkaar kregen daar een animatie van te maken met de speelduur van een volledige film werd er gewoon een aflevering van gemaakt, die Kamp Krusty zou gaan heten. Later in de jaren '90 was er het plan om een speelfilm van de Simpsons uit te brengen, waarbij de Simpsons-personages vertolkt zouden worden door acteurs. Met name acteur Phil Hartman zag dat erg zitten. Matt Groening, bedenker van de Simpsons, zei dat hij al een keer een aanbod van een producent had gehad om de film te maken, maar hij weigerde, omdat dat de hele serie "geruïneerd" zou hebben. Na 1997 werden de geruchten nog sterker, toen Fox op 22 april van dat jaar de domeinnaam "simpsonsmovie.com" registreerde. In 2001 begon men met het schrijven van het uiteindelijke script voor deze film. Op 6 juni 2005 werd na jaren van geruchten bevestigd door producent 20th Century Fox dat er een Simpsons-film gemaakt zou gaan worden. In tegenstelling tot de oorspronkelijke televisieserie zal deze film niet geheel traditioneel geanimeerd zijn; de achtergronden zullen met de computer geproduceerd worden. Door lengte/breedte-verhouding van een bioscoopfilm is het traditioneel animeren van een achtergrond kostbaar. Trailers: http://youtube.com/watch?v=OL50ddCSJmo http://youtube.com/watch?v=XnCR3fAVPWs&...ted&search= http://youtube.com/watch?v=3r-YJOrY28w&...ted&search= Spider pig http://youtube.com/watch?v=yZM8VO9GCps Ik hoop in ieder geval dat we ons gaan vermaken met die film. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 ik wil hem zeker zien! hij komt dus eerst bij ons uit! Reageren
Ben007 Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Ik zal zeker gaan kijken. Ben echt benieuwd Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 In een trailer heb ik ook gezien dat er een soort arnold schawnegger (ofz) de president van Amerika speelt hij is egt vet stoer 'Im here to lead not to read' hij is wel een van de gaafste personen in de film t'zou gaaf zijn als die personage ook nog eens egt door arnold scharwenegger wordt ingesproken Oja en spiderpig is ook gaaf natuurlijk, die clip van hem met homer is egt zo droog 'Spider pig spider pig does whatever a spiderpig does watch out here comes spiderpig !!! Deze film gaat egt zo vet worden Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Deze film moet en zal ik zien. Ik vindt "The Simpsons" zoo vet. Ik kijk elke vrijdag op Veronica. Kan niet wachten op de film. Reageren
analyzer Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette SMEEKT OM VERTALING maar ik ga denk ik niet, ik zal hem wel een keertje huren ofzow vind ik relaxter dan in zown bios zitte met veels te veel mense Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette SMEEKT OM VERTALING maar ik ga denk ik niet, ik zal hem wel een keertje huren ofzow vind ik relaxter dan in zown bios zitte met veels te veel mense Ik vindt het in een bioscoop juist gezelliger ik weet niet waarom maar dat vindt ik meer sensationeler maar volgens mij bedoelt analyzer dat er ook een nederlandse versie van the simpsons movie komt maar aangezien de film 12 jaar en ouder is en de meeste mensen boven die leeftijd al engels kennen lijkt het me overbodig en de originele engelse stemmen zijn veel beter dan de nederlandse. En de engelse grappen klinken dan ook heel anders in het nederlands dus ja wie gaat daar nou heen Reageren
sevaboy Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette SMEEKT OM VERTALING maar ik ga denk ik niet, ik zal hem wel een keertje huren ofzow vind ik relaxter dan in zown bios zitte met veels te veel mense Ik vindt het in een bioscoop juist gezelliger ik weet niet waarom maar dat vindt ik meer sensationeler maar volgens mij bedoelt analyzer dat er ook een nederlandse versie van the simpsons movie komt maar aangezien de film 12 jaar en ouder is en de meeste mensen boven die leeftijd al engels kennen lijkt het me overbodig en de originele engelse stemmen zijn veel beter dan de nederlandse. En de engelse grappen klinken dan ook heel anders in het nederlands dus ja wie gaat daar nou heen Ik ga volgende week gaan kijken! Ik ben een rasechte fan,heb alle dvd's. Ik kijk elke dag, van 19.00 tot 20.00,(is dus 2x)op VT4. Reageren
LBG Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Als je alle dvd's hebt, waarom kijk je dan nog op tv? Kan je beter gewoon die dvd erin doen, heb je ook geen reclame. Reageren
Lord of War Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette Even vertalen: Ik ga morgen zeker kijken. Maar ze zeiden ook iets over een gedubde versie, die zou op VT4 komen. Wie gaat daar nu naar kijken. Wat hij met 'gedubde' bedoelt weet ik niet maar ik denk dat de vertaling zowat juist is. --- Ik denk dat ik de film zal huren. Ik ben geen échte fan maar ik kijk wel eens als ik voorbij zap. Het is wel altijd grappig in de afleveringen en ik denk dat de film ook zo zal zijn. Vooral met dat Spider Pig. Bewerkt: 25 juli 2007 door Lord of War Reageren
sevaboy Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 ik ga morge zeker lette ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette Even vertalen: Ik ga morgen zeker kijken. Maar ze zeiden ook iets over een gedubde versie, die zou op VT4 komen. Wie gaat daar nu naar kijken. Wat hij met 'gedubde' bedoelt weet ik niet maar ik denk dat de vertaling zowat juist is. --- Ik denk dat ik de film zal huren. Ik ben geen échte fan maar ik kijk wel eens als ik voorbij zap. Het is wel altijd grappig in de afleveringen en ik denk dat de film ook zo zal zijn. Vooral met dat Spider Pig. Hij bedoelt met gedubde,dubbele afleveringen. Op VT4 spelen ze van 19.00 tot 20.00, 2 afleveringen en hij bedoelt daarmee gedubde versie(dubbele afleveringen). Reageren
Mastertuner Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Ik ga zeker! Met m'n vriend(en)! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.