Jump to content

The Simpsons Movie


PowerPats

Recommended Posts

ik ga morge zeker lette

ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette

Even vertalen:

Ik ga morgen zeker kijken.

Maar ze zeiden ook iets over een gedubde versie, die zou op VT4 komen. Wie gaat daar nu naar kijken.

Wat hij met 'gedubde' bedoelt weet ik niet maar ik denk dat de vertaling zowat juist is. ;)

---

Ik denk dat ik de film zal huren. Ik ben geen échte fan maar ik kijk wel eens als ik voorbij zap. Het is wel altijd grappig in de afleveringen en ik denk dat de film ook zo zal zijn. Vooral met dat Spider Pig. :schater:

Hij bedoelt met gedubde,dubbele afleveringen.

Op VT4 spelen ze van 19.00 tot 20.00, 2 afleveringen en hij bedoelt daarmee gedubde versie(dubbele afleveringen).

Dus hij zegt dat er 2 afleveringen komen en stelt dan de vraag wie dat nou gaat kijken ?

Nou ik denk dat elke simpsons fan dat zou willen kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    18

  • sevaboy

    5

  • Amfetamientje

    5

  • LBG

    4

ik ga morge zeker lette

ma ze zeide ook iet over ne gedubde versie da diene op vt4 ging kome WTF wie gaat daar nu naar lette

Even vertalen:

Ik ga morgen zeker kijken.

Maar ze zeiden ook iets over een gedubde versie, die zou op VT4 komen. Wie gaat daar nu naar kijken.

Wat hij met 'gedubde' bedoelt weet ik niet maar ik denk dat de vertaling zowat juist is. ;)

---

Ik denk dat ik de film zal huren. Ik ben geen échte fan maar ik kijk wel eens als ik voorbij zap. Het is wel altijd grappig in de afleveringen en ik denk dat de film ook zo zal zijn. Vooral met dat Spider Pig. :schater:

Hij bedoelt met gedubde,dubbele afleveringen.

Op VT4 spelen ze van 19.00 tot 20.00, 2 afleveringen en hij bedoelt daarmee gedubde versie(dubbele afleveringen).

Dus hij zegt dat er 2 afleveringen komen en stelt dan de vraag wie dat nou gaat kijken ?

Nou ik denk dat elke simpsons fan dat zou willen kijken.

Hij zegt dat er elke dag 2 afleveringen zijn op VT4 zijn,maar die zijn er al.

Dus hij heeft oud nieuws gelezen!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gedubd is nagesynchroniseerd, dus niet met de orginele Engelstalige stemmen.

Ok dan had ik het tog goed. zie dit bericht 1 pagina geleden

maar volgens mij bedoelt analyzer dat er ook een nederlandse versie van the simpsons movie komt

maar aangezien de film 12 jaar en ouder is en de meeste mensen boven die leeftijd al engels kennen lijkt het me overbodig en de originele engelse stemmen zijn veel beter dan de nederlandse. En de engelse grappen klinken dan ook heel anders in het nederlands dus ja wie gaat daar nou heen crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is hij vandaag in Nederland in premiere tog ?

In Belgie was het gisteren in premiere volgens mij

Ik ga in ieder geval deze week nog

EDIT ik ben net even gaan kijken op pathe en er staat dat de film pas 16 augustus komt :duh:

Ik hoop dat het een foutje is want anders vindt ik het best lullig

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, gedubd is nagesynchroniseerd, dus niet met de orginele Engelstalige stemmen.

Ok dan had ik het tog goed. zie dit bericht 1 pagina geleden

maar volgens mij bedoelt analyzer dat er ook een nederlandse versie van the simpsons movie komt

maar aangezien de film 12 jaar en ouder is en de meeste mensen boven die leeftijd al engels kennen lijkt het me overbodig en de originele engelse stemmen zijn veel beter dan de nederlandse. En de engelse grappen klinken dan ook heel anders in het nederlands dus ja wie gaat daar nou heen crazy.gif

Ja jij had het wel goed. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik las het hier in Antwerpen, naast Harry Potter vind je ook allemaal reclame panelen met: The Simpsons Movie.

Ik ben van plan om inderdaad ook eens naar deze film te gaan. Vind The simpsons zowiezo al leuk om naar te kijken, leuke humor ook vaak, dus denk dat de film dan ook wel echt goed moet zijn en wat specialer dan de gewone serie.

Wanneer ik ga weet ik precies nog niet, denk mischien ergens in me vakantie die tussen 12 en 26 augustus ligt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand bevestiging wanneer de film in premiere gaat ?

want op een bioscoopsite staat dat de film pas 18 augustus in premiere gaat

terwijl wikipedia zegt dat het 25 juli in premiere gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand bevestiging wanneer de film in premiere gaat ?

want op een bioscoopsite staat dat de film pas 18 augustus in premiere gaat

terwijl wikipedia zegt dat het 25 juli in premiere gaat.

Wikipedia kan door ierdeen ingevuld worden en het is al de 25e geweest dus het zal wel 18augustus zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm gisteren gaan bekijken die film, (Belgie :D) Het is echt een prachtfilm, het verhaal neemt zovaak wendingen dat het gewoon grappig is, het begin is ook zo droog (Theme song) dat het gewoon zalig is. ;) . Bij deze concludeer ik da de film 5 sterren verdient, Homer is back en grappiger dan ooit.Let ook op het lapje stof dat marge aan het brijen is er staat "Dome sweet Dome", gewoon op letten :puh:, Ik zou je heus wel de grappige dingen willen vertellen, maar dat doe ik niet omdat het ook leuk voor jullie moet blijven :D, ik lag de hele film in een deuk, dus dat zegt al genoeg :D

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm gisteren gaan bekijken die film, (Belgie :D) Het is echt een prachtfilm, het verhaal neemt zovaak wendingen dat het gewoon grappig is, het begin is ook zo droog (Theme song) dat het gewoon zalig is. ;) . Bij deze concludeer ik da de film 5 sterren verdient, Homer is back en grappiger dan ooit.Let ook op het lapje stof dat marge aan het brijen is er staat "Dome sweet Dome", gewoon op letten :puh:, Ik zou je heus wel de grappige dingen willen vertellen, maar dat doe ik niet omdat het ook leuk voor jullie moet blijven :D, ik lag de hele film in een deuk, dus dat zegt al genoeg :D

IB

Dus dat betekent dat de film nu al in premiere is inplaats van 18 augustus ?

En aan jou verhaal te horen wordt deze film helemaal top :dans:

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga vanavond!!!!!! :dans::bier: :bier: :bier: Ik ga natuurlijk naar de engelse versie,want die nederlandse versie suckt,chrius van den drupel als homer uch.... ik heb liever de echte stemmen

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...