Jump to content

The Simpsons Movie


PowerPats

Recommended Posts

Ik weet nog niet of ik er heen ga. De trailers zijn in ieder geval meesterlijk! (Spider Pig... :tu: )

Anyway, dat gaat er denk ik aan liggen of mijn ouders mij willen 'sponsoren'. Ik wil namelijk ook nog naar Reno 911: Miami (that's just like Philadelphia Story: Chicago :D )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    18

  • sevaboy

    5

  • Amfetamientje

    5

  • LBG

    4

Ik weet nog niet of ik er heen ga. De trailers zijn in ieder geval meesterlijk! (Spider Pig... :tu: )

Anyway, dat gaat er denk ik aan liggen of mijn ouders mij willen 'sponsoren'. Ik wil namelijk ook nog naar Reno 911: Miami (that's just like Philadelphia Story: Chicago :D )

Reno 911 is inderdaad ook vet :tu: ik kijk het altijd op comedy central

maar om niet van het onderwerp af te dwalen , Mijn zusje en mijn moeder willen ook naar the simpsons movie gaan :bonk: Ik bedoel dat geloof je tog niet ? laat hun lekker naar ratatouille of zoiets gaan want anders moet ik de hele tijd mijn moeder's irritante lach horen en mijn jonge zusje die de hele tijd om aandacht en vertalingen scheeuwt

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft er iemand bevestiging wanneer de film in premiere gaat ?

want op een bioscoopsite staat dat de film pas 18 augustus in premiere gaat

terwijl wikipedia zegt dat het 25 juli in premiere gaat.

Wikipedia kan door ierdeen ingevuld worden en het is al de 25e geweest dus het zal wel 18augustus zijn

Hangt er vanaf waar je woont.

Ik zelf woon in Belgie en daar ging hij in premiere op 25 juli 2007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een jaar op 27 juli zitten wachten en dan komt ie 4 weken later uit. Ze maken trouwens ook een voice over in het Nederlands, overdreven slecht.

Ja ik heb gelezen dat Bart plopperdeplop zegt :duh: dat zuigt

EDIT: Ik heb zojuist de promotiefilmpje van The simpsons gezien op tv helemaal nederlands ingesproken natuurlijk

en de stemmen zijn egt fout man ik schaamde me gewoon voor die ingesproken stemmen.

Oja ik pakte de krant erbij en er stond dat er nog 2 seizoenen van the Simpsons aankomen en Groening heeft gezegt dat een 2de Bioscoopfilm er zkr aankomt.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Man ik wordt nu overal gebombardeert met The Simpsons

tv reclame

simpsons speelgoed bij de burger king (ik heb krusty de clown van mijn kleine zusje gekregen :7)

zelfs als ik zit te snacken bij de mac komt er om de 2 min een simpsons trailer wel nederlands natuurlijk (blegh)

Oja en vergeet niet the simpsons popcorndoosjes :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...