K.O. Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik weet nog niet of ik er heen ga. De trailers zijn in ieder geval meesterlijk! (Spider Pig... ) Anyway, dat gaat er denk ik aan liggen of mijn ouders mij willen 'sponsoren'. Ik wil namelijk ook nog naar Reno 911: Miami (that's just like Philadelphia Story: Chicago ) Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Ik weet nog niet of ik er heen ga. De trailers zijn in ieder geval meesterlijk! (Spider Pig... )Anyway, dat gaat er denk ik aan liggen of mijn ouders mij willen 'sponsoren'. Ik wil namelijk ook nog naar Reno 911: Miami (that's just like Philadelphia Story: Chicago ) Reno 911 is inderdaad ook vet ik kijk het altijd op comedy central maar om niet van het onderwerp af te dwalen , Mijn zusje en mijn moeder willen ook naar the simpsons movie gaan Ik bedoel dat geloof je tog niet ? laat hun lekker naar ratatouille of zoiets gaan want anders moet ik de hele tijd mijn moeder's irritante lach horen en mijn jonge zusje die de hele tijd om aandacht en vertalingen scheeuwt Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 juli 2007 Rapport Geplaatst: 28 juli 2007 Heeft er iemand bevestiging wanneer de film in premiere gaat ?want op een bioscoopsite staat dat de film pas 18 augustus in premiere gaat terwijl wikipedia zegt dat het 25 juli in premiere gaat. Wikipedia kan door ierdeen ingevuld worden en het is al de 25e geweest dus het zal wel 18augustus zijn Hangt er vanaf waar je woont. Ik zelf woon in Belgie en daar ging hij in premiere op 25 juli 2007 Reageren
Aftermath NL Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Spiderpig ftw! Alleen droog dat de Nederlanders moeten wachten tot 18 Augustus. Reageren
PowerPats Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 aaah man zolang kan ik niet wachten ik heb bijna de neiging om aan mijn ouders te vragen of we naar Belgie gaan met de auto en daar de film gaan kijken. Reageren
Squidward Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 Ik heb al een jaar op 27 juli zitten wachten en dan komt ie 4 weken later uit. Ze maken trouwens ook een voice over in het Nederlands, overdreven slecht. Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Ik heb al een jaar op 27 juli zitten wachten en dan komt ie 4 weken later uit. Ze maken trouwens ook een voice over in het Nederlands, overdreven slecht. Ja ik heb gelezen dat Bart plopperdeplop zegt dat zuigt EDIT: Ik heb zojuist de promotiefilmpje van The simpsons gezien op tv helemaal nederlands ingesproken natuurlijk en de stemmen zijn egt fout man ik schaamde me gewoon voor die ingesproken stemmen. Oja ik pakte de krant erbij en er stond dat er nog 2 seizoenen van the Simpsons aankomen en Groening heeft gezegt dat een 2de Bioscoopfilm er zkr aankomt. Bewerkt: 31 juli 2007 door powerpats Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 ik ga denk ik ook wel naar de film, vind simpsons echt super maar de nederlandstalige die is echt zoooo slecht, is die stem van marge niet van zo'n gastje van rocket power ofzo Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2007 Je moet echt kijken,heb dinsdag geweest.Lekkere film en echt grappig.Op het laatste was het romantiek Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Man ik wordt nu overal gebombardeert met The Simpsons tv reclame simpsons speelgoed bij de burger king (ik heb krusty de clown van mijn kleine zusje gekregen ) zelfs als ik zit te snacken bij de mac komt er om de 2 min een simpsons trailer wel nederlands natuurlijk (blegh) Oja en vergeet niet the simpsons popcorndoosjes Reageren
DJCrixus Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Ik heb geweest! 3 dagen geleden kvon hem wel goe! - Grtz Reageren
Eros Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik ga hem zo zien met men meisje, maar ik ben bang dat ik niet veel van de film ga zien. ^^ Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Kga binnekort met een maat van mij en nog paar mensen er naartoe voor z'ne verjaardag Reageren
Scarface92 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Nee interesseert me niet Reageren
EXIT Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 ik heb hem al gezien, maar niet in de filmzaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.