Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Ja echt een vette film heb hem al in engeland gezien op vakantie en daar was het lekker al in de bios. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 En dit is ook best funny: Spiderbig, Spiderbig, hij kan alles wat Spiderman kan. Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) En dit is ook best funny:Spiderbig, Spiderbig, hij kan alles wat Spiderman kan. Het is fout,het gaat zo; Spiderpig,Spiderpig,he does everything as spiderpig Bewerkt: 13 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 (bewerkt) En dit is ook best funny:Spiderbig, Spiderbig, hij kan alles wat Spiderman kan. Het is fout,het gaat zo; Spiderpig,Spiderpig,he does everything as spiderpig Ik hoorde toch echt : Spiderpig , Spiderpig , does whatever a spiderpig does. De nederlandse vertaling is pure bagger. Aanvulling: Can he swing , from a web? No he can't , he's a pig. Look out.... He is a spiderpig. Bewerkt: 13 augustus 2007 door Galiorix Reageren
[Xplode] Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik ga er vandaag heen, maar eerst even een potje karten met vrienden Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ben in frankrijk op vakantie geweest en daar was ie ook al uit alleen hebben ze hem in het frans vertaalt dus tog maar niet naartoe gegaan. maar nog 2 dagen wachten en dan komt in in NL uit Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik ga er sowieso heen, waarschijnlijk deze week . Spider Pig owned, ik heb hem op me mobiel . Reageren
PowerPats Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 De Simpsons is in premiere vandaag in Nederland ! :dans: En ik weet niet of jullie het hebben gemerkt maar the simpsons is nu elke dag op tv om 18:00 op veronica Reageren
Suburban Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 ik ga denk ik wel, ik lachme al dood om Spider Pig en de serie dus lijkt de film me wel leuk Reageren
Squidward Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Gezien, wat een geweldige film! 10/10 The Simpsons laten zien dat ze nog steeds de beste zijn! De film is in veel opzichten beter dan eerder verfilmde cartoons als Beavis And Butthead en South Park. Wel jammer dat de film niet wat langer duurde Bewerkt: 16 augustus 2007 door Squidward Reageren
PowerPats Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Woohoo ik ga binnenkort naar de bioscoop en dan kan ik ook gelijk kijken naar het vuurwerkfestival in scheveningen !!! Bewerkt: 19 augustus 2007 door powerpats Reageren
.Djanick Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 lijkt me idd leuke film =) maar de nederlandse versie vind ik afschuwliijk klinken! Reageren
K.O. Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Ik ga er morgen heen in Den Bosch. Lijkt me echt vet (OrigineleVersie natuurlijk, Nederlandse nasynchronisaties zijn eigenlijk altijd wel ***[/font]. Ik snap niet dat daar uberhaupt mensen naartoe gaan. Alles is toch ondertiteld ) Ben er gisteren geweest, was echt meesterlijk Bewerkt: 19 augustus 2007 door K.O. Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ik ben naar The simpsons movie geweest hij was egt top !!! Er zat trouwens ook een grand theft auto verwijzing in, vet lache alleen jammer dat ie zo kort duurde mischien ga ik gewoon nog een keer Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ben er vandaag heengeweest is echt dodelijk zeker dat met die koepel over de stad heen Post hierboven: owja grand theft seadog ofzoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.