PowerPats Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ben er vandaag heengeweest is echt dodelijk zeker dat met die koepel over de stad heen Post hierboven: owja grand theft seadog ofzoiets Om precies te zijn was het grand theft walrus maar het was in ieder geval vet gedaan. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 ga er morge met een paar vrienden heen... lijkt me wel lachuh jah... Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 ja , ik ga er 25 aug. heen in Heerhugowaard. heb er zin in Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 nouw ik ben er heen geweest maar ik vind het zegmaar meer een lange aflevering... niet echt super speciaal ofzo Reageren
PowerPats Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 nouw ik ben er heen geweest maar ik vind het zegmaar meer een lange aflevering... niet echt super speciaal ofzo Daar heb je gelijk in hij was niet egt heel lang en het was ongeveer van het zelfde niveau als een doorsnee aflevering maar daar kom je tog voor ? Ik bedoel je wilt tog niet dat The simpsons opeens helemaal verandert ? Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) ik ga er waarschijnlijk wel heen, lijkt me een hele leuke film. Maar zowiezo zijn de simpsons leuk. Maar ik ga wel naar de engelse versie, die is veel leuker, want anders krijgen ze van die rare stemmen. Bewerkt: 21 augustus 2007 door Donald-Duck Reageren
Evan Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 ja , ik ga er 25 aug. heen in Heerhugowaard. heb er zin in heerhugowaard??? dan ga je naar de bioscoop De Metro ik woon dicht bij heerhugowaard dus ik heb hem al gzien op me ds promo dvd met nl subs hijs egt leuk Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Jep Hij lijkt me leuk. wel de originele versie natuurlijk. Nederlandse versie zuigt echt, die stemmen zijn niet normaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.