Kidco5 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik heb een 100% savegame gedownload maar ik weet niet hoe en waar ik het moet opslaan. Ik heb er een opgeslagen als een dezelfde naam op dezelfde plaats als gewone zelfgemaakte savegames maar ze zeggen altijd dat er een fout is als ik dat 100% probeer te gebruiken... Weet er iemand hoe ik dat kan verhelpen? Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie Je moet de savegame gewoon plaatsen in de map Mijn Documenten --> San Andreas User Files. Post even je savegame anders, dan kan ik hem 'converten' (dat hij jouw versie wordt ), zodat je gewoon kan spelen Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Je plaatst je savegame in de map GTA San Andreas Userfiles, te vinden in je 'Mijn Documenten' map. Hier zullen al je savegames en replays staan. Als je een foutmelding krijgt bij het laden van de savegame, zul je waarschijnlijk een verkeerde versie hebben gedownload. Als je een V2 San Andreas hebt, moet je ook een V2 savegame downloaden. Als je wilt zien welke versie je hebt, moet je het startmenu van San Andreas open hebben staan, rechtsonderin zie je dan, in het grijs, V 2.00 staan. Als je deze versie hebt en je hebt de verkeerde savegame, zal er een foutmelding opkomen. Kijk daar eerst eens naar, en downgrade dan je versie of download een juiste savegame. Reageren
Kidco5 Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Waarschijnlijk heb je de verkeerde versie Je moet de savegame gewoon plaatsen in de map Mijn Documenten --> San Andreas User Files. Post even je savegame anders, dan kan ik hem 'converten' (dat hij jouw versie wordt ), zodat je gewoon kan spelen Hier is m'n savegame. Ik heb versie 2.00 Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik zie al wat het probleem is. Deze savegame is voor V1.00. Bij mij doet hij het en ik heb V1.00. Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik ben even de download database voor je ingegaan, en heb er een 100% savegame gevonden van V2. De link ernaar vind je hier. Als het goed is moet deze het wél doen. Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Wel eerst met Winrar uitpakken hè Reageren
Kidco5 Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Ik ben even de download database voor je ingegaan, en heb er een 100% savegame gevonden van V2. De link ernaar vind je hier. Als het goed is moet deze het wél doen. Ik heb het gerobeerd maar lukt niet! Bij mij zijn de gewone savegames .b en hier .rar?? Bewerkt: 20 juli 2007 door Kidco5 Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dat komt omdat hij nog ingepakt zit. Zoals Koen al zei moet je hem eerst eventjes uitpakken, dat doe je met de Extract knop. Je kunt ook met de rechtermuisknop op het .rar bestand klikken en dan op 'Extract to ...' klikken. Dan kun je het .b bestand in de map plaatsen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Dat komt omdat hij nog ingepakt zit. Zoals Koen al zei moet je hem eerst eventjes uitpakken, dat doe je met de Extract knop. Je kunt ook met de rechtermuisknop op het .rar bestand klikken en dan op 'Extract to ...' klikken. Dan kun je het .b bestand in de map plaatsen. Even een kleine aanvulling, dan moet je natuurlijk wel Winrar hebben. Dit is de directe downloadlink om Winrar te downloaden (Nederlandse versie voor Windows). Mocht je een andere versie willen, kan je even op deze pagina kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.