Jump to content

Rare weersomstandigheden

Donald F. Duck

Recommended Posts

Als ik in een voertuig zit, krijg ik te maken met rare weersomstandigheden. In de ene minuut (ingame) is het lekker weer, dan weer onweer wat ca. 5 minuten (ingame) aanhoudt, daarna is weer langdurige bewolking, dan weer zonnig, regenachtig, donker, ...

Ik weet niet hoe dit te verhelpen valt en ik vind het erg irritant. Kan iemand me helpen met het probleem?

Delen op andere websites

Als ik in een voertuig zit, krijg ik te maken met rare weersomstandigheden. In de ene minuut (ingame) is het lekker weer, dan weer onweer wat ca. 5 minuten (ingame) aanhoudt, daarna is weer langdurige bewolking, dan weer zonnig, regenachtig, donker, ...

Ik weet niet hoe dit te verhelpen valt en ik vind het erg irritant. Kan iemand me helpen met het probleem?

Het kan zijn dat je weercheats of tijdcheats hebt gebruikt.

Die beinvloeden het weer in VC aanzienlijk.

Heb je geen cheats gebruikt?

Of je gebruikt een mod en of een trainer?

Delen op andere websites

Vroeger gebruikte ik cheats, waaronder weercheats en tijdcheats, maar toen was niks aan de hand. Nu gebruik ik héél soms nog wel eens een weercheat. Mod of trainer gebruik ik niet, op een speedometer na maar die had ik ook toen het probleem nog niet was.

Delen op andere websites

Vroeger gebruikte ik cheats, waaronder weercheats en tijdcheats, maar toen was niks aan de hand. Nu gebruik ik héél soms nog wel eens een weercheat. Mod of trainer gebruik ik niet, op een speedometer na maar die had ik ook toen het probleem nog niet was.

Dan ligt het aan de weercheats.

Soms kunnen ze het spel sterk beinvloeden.

Delen op andere websites

Het weer verandert normaal in Vice City naar ik me meen te herinneren zo rond de vijf á 10 minuten en het gaat vaak langzaam in elkaar over in logische volgorde.

Ben je nog steeds met dezelfde savegame bezig waar je "vroeger" de weercheats mee deed? Daar kan het namelijk aan liggen, er zijn cheats die niet meer terug te draaien zijn zoals de Riot-cheats, ik weet het niet zeker, maar het kan zijn dat de weercheats dat ook hebben.

Als je een "New Game" start, heb je er dan ook last van?

Delen op andere websites

Baffie, met die vijf minuten in mijn eerste post bedoel ik 5 minuten ingame, dus 5 seconden in het echt. En ik ben opnieuw begonnen, dus dit is niet de savegame waarmee ik die weercheats deed.

GTA_XP, dat vind ik erg raar, want mijn broer deed ook met weercheats en daar gebeurde helemaal niks.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...