jeffreyboy900 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Hallo allemaal, Ik ben bezig om een eigen eiland te maken, alleen kan ik niet het juiste vinden wat ik zoek. Ik werk met Med Mapeditor voor GTA San Andreas. Ik wil graag een eiland maken zonder heuvels maar ik vindt alleen maar grond met heuvels (of hele hoge bergen). Ik heb tot nu toe nog geen normaal gras en grond gevonden, zonder heuvels en bergen. Ik heb wel een andere grond gevonden maar deze is in strandkleur, hoe kan ik ervoor zorgen dat deze groen wordt. Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik blokken gebruik en zo het eiland opvul. Maar als ik dat nu doe, dan zie ik de blokken niet maar alleen de randen, en val ik er doorheen. Wat kan ik het beste doen? En hoe zet ik die strandkleur om in een groene (normale gras) kleur? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Alles in SA is gemaakt om precies in elkaar te passen, dus tja ... Wat mij betreft kun je beter met 3DS Max een eiland gaan bouwen. Hier is een mooi topic om textures te leren veranderen: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.