Jump to content

Problemen met kleding ...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Ik heb een paar mods gedownload die een aantal kledingstukken vervangen. Maar bij allemaal crasht hij terug naar het bureaublad als ik ze aan wil trekken. :7 Kan het iets te maken hebben met de compressiegraad van de textures? Er is namelijk Compressed DXT1 en Compressed DXT3.

En já, ik heb versie 1 voor iemand daar weer over begint.

Het gaat om deze mods:

FBI Suit

Brainiac Outfit (Alleen T-shirt doet het)

Stunt Suit

CSI Identification Card

Edit: Probleem opgelost! :) Tip: Niet kl*ten met de bestanden voor je begint met modden :7 .

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

En andere mods, doen die het goed (bv car mods)? Best wel een raar probleem.. Probeer eens een andere IMG editor en TXD Workshop te gebruiken (of als je het met de mod installer doet, gebruik de IMG editor). Mischien instaleer je het gewoon op de verkeerde manier? De compressiegraad doet de TXD Workshop vanzelf. DXT1 is een texture zonder alfa, DXT3 is een texture met een alfa.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Ja, andere mods doen het wel goed (bv. mijn Police Hummer H2) . Ik ga eerst maar eens een andere IMG Tool proberen.

Geplaatst:

Welke Versie van SA heb je? Er is namelijk kans dat je V2 hebt en die is niet modbaar. Je kan een patch downloaden om je SA te downgraden naar V1. Zoek even met de zoekfunctie naar een downlaodlink voor deze patch. Of het kan zijn dat hij in de downloadsectie staat. Ik hoop dat ik je heb geholpen.

Geplaatst:
Welke Versie van SA heb je? Er is namelijk kans dat je V2 hebt en die is niet modbaar. Je kan een patch downloaden om je SA te downgraden naar V1. Zoek even met de zoekfunctie naar een downlaodlink voor deze patch. Of het kan zijn dat hij in de downloadsectie staat. Ik hoop dat ik je heb geholpen.

Kan je voortaan even het bericht van de topicstarter doorlezen, svp? Er staat duidelijk: "En já, ik heb versie 1 voor iemand daar weer over begint."

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...