Jump to content

SA:MP reageert niet meer!

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedemorgen iedereen,

Ik wil in een server, ik kom er maar dan reageert mijn San Andreas niet meer. Dat is alleen bij die server, bij anderen doet ie het wel, en in die server wil ik graag stunten. Help!

Geplaatst:

Dan ligt het dus aan die server, omdat de andere servers het nog wel doen. Kijk of die server een site met meer informatie heeft, of neem contact op met de admins van die server. Waarschijnlijk is de server even 'down' of zijn ze naar een andere IP gewisselt.

Geplaatst:
je ehbt er nix meer aan ze zijn gestopt

Dit topic was al opgelost en je hebt er nog wel iets aan want je kan nog altijd blijven spelen op SA:MP je moet de server alleen maar bij ip en port kennen en hem toevoegen aan je favorieten... ;)

Geplaatst:

Je voegt een server toe aan je favorieten door op het oranje vierkantje met het vinkje erin te klikken. Deze knop zit boven in een balk. Voeg dan het adres van de server toe in het vakje en klik op 'Add Server' of iets in die trend. De server zal nu verschijnen tussen je favorieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...