Jump to content

[Photoshop] Killzone

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had gisteravond photoshop van men vader gekregen :Y Ik heb nu even een tut gevolgd op het forum, en dit is mijn outcome, ik heb hem even overnieuw gedaan :Y:

killzonev4ek2.png

Rates en tips please :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er leuk uit Bigstijn. Ik zal je proberen een beetje verder te helpen met deze sig. Als je hem ten eerste vergelijkt met mijn signature en de outcome van de tut is hij veels te groen. Dit kan je simpel wijzigen door bij de 'Curves' layer de 'green' channel een beetje omlaag te zetten. Ook kan je 'green' wat lager zetten bij channel mixer. Daarnaast is hij iets te donker, zet daarom de 'brightness' wat omhoog. Voor de rest kan je misschien de brushes een beetje weghalen, het zijn er nu iets teveel. Brush opnieuw, of gum wat deeltjes uit. Persoonlijk zou ik het gewoon even overnieuw doen, maar als jij goed overweg kan met de eraser dan kan het ook mooi worden. Ook zou het beter staan als de opacity van de gebrushte layer nog iets lager stond. Voor de rest is het font redelijk, en de border ook. Voor je eerste Photoshop design zeker niet slecht, ga zo door :tu:

71%

Nieuwe versie:

Deze is al stukken beter, de kleuren zijn goed aangepast. Ook zijn de brushes nu heel erg verbeterd, en het geheel is mooier ten opzichte van de eerste versie. Nog een klein puntje; ik weet dat ik hierboven zei dat de 'brightness' wat omhoog kon, maar nu staat hij net iets te hoog. Hij staat goed als je de kleuren die om te grote character heen staan weer goed ziet. Nu is het een beetje wit omdat het overbelicht is. Misschien is je resultaat een beetje geel, maar mijn eerste design was zeker niet beter. Erg goed :)

77%

Bewerkt: door M4X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...