boja_14 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Haajj, de twee missies Learning to fly & Supply Lines haal ik maar telkens niet... Bij Supply Lines doet het magneet van mijn helicopter 't niet.... Heel raar... En de Flying school is ook heel moeilijk... Kan iemand het voor me doen, please?? Ik hoop dat dat snel gebeurt... Want ik kan niet wachten! Dankjewel!! GTASAsf1.b
BaasB Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Ik doe hem wel. EDIT: Ik heb de missie New Model Army en de missie Learning to Fly voor je gehaald. Je zei dat ik Supply Lines moest doen, maar die had je zelf al gehaald. En je had het er over dat de magneet het niet deed, dus ging ik er maar van uit dat het om de missie New Model Army ging. Beloning New Model Army: $7000,- en je hebt er een asset bij, omdat je alle missies van Zero nu hebt uitgespeeld. Plaatjes: Beloning Learning to Fly: Respect +, je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Verder zullen de Rustler en de Stuntplane voortaan op je vliegveld spawnen, als beloning voor dat alle vliegonderdelen op minimaal zilver gehaald zijn. Dit heb ik gehaald op de vliegonderdelen: Takeoff: Goud (100%). Land Plane: Goud (100%). Circle Airstip: Goud (100%). Circle Airstip and Land: Zilver (95%). Helicopter Takeoff: Goud (100%). Land Helicopter: Goud (100%). Destroy Targets: Zilver (93%). Loop the Loop: Goud (100%). Barrel Roll: Goud (100%). Parachute onto Target: Goud (100%). De eerste 2 onderdelen had je zelf al op brons en zilver gehaald, maar die heb ik nog even voor je op goud gehaald. Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd (behalve de kogels die je oneindig had tijdens de vliegonderdelen van Learning to Fly), ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Ik heb ook even een Body Armor voor je gehaald. Niet gekocht, maar gewoon opgepakt op een van de vindplaatsen. Veel plezier en succes verder met het uitspelen van GTA San Andreas. Je vindt de savegame in de bijlagen van deze post. GTASAsf1.b Bewerkt: 20 juli 2007 door BaasB
boja_14 Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Haajj, de twee missies Learning to fly & Supply Lines haal ik maar telkens niet...Bij Supply Lines doet het magneet van mijn helicopter 't niet.... Heel raar... En de Flying school is ook heel moeilijk... Kan iemand het voor me doen, please?? Ik hoop dat dat snel gebeurt... Want ik kan niet wachten! Dankjewel!! Thnx! Is de versie niet belangrijk?? Ik dacht van wel... Ik heb versie 2 >>> Door GTA-Sheep: Dubbelposts samengevoegd. Graag de "bewerk" knop gebruiken om je berichten te editten...<<<
Recommended Posts