Swiggers Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 ik heb nu eindelijk VCS kunnen jullie mij even uitleggen wat het verhaal over gaat? Hebben jullie nog handige tips? (zoja zeg ze dan even) alvast bedankt swiggers Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Je kunt het verhaal lezen op WikiGTA, maar ik zal het ook uit proberen te leggen, met wat meer achtergronden en noem het maar op. Eigenlijk is het een simpel, en sterk verhaal dat ik bijvoorbeeld iets beter vindt dan dat van LCS, maar dat is een puur mening gericht standpunt. Het verhaal speelt zich af in Vice City in 1984 en dat is twee jaar eerder dan de eerder verschenen Vice City- game. Je speelt met Victor Vance een donkere man die in Vice City Stories komt, omdat hij geld moet verdienen voor zijn zieke broeder (niet Lance Vance). Hij beland in het leger en moet diverse opdrachten doen die niet helemaal goed zijn. Hij wordt daarna uit het leger gezet en gaat voor zichzelf werken en komt met bepaalde mensen in contact. Waaronder ook zijn andere broer, Lance Vance, de welbekende sidekick van Tommy Vercetti a lá 1986. Die zet hem op het verkeerde pad en zo komen ze in contact met een Phill Casidy, Marty, Reni, Diaz en menig ander opdrachtgever. In het spel wordt vooral drugs gehandeld, maar ook afrekeningen van bepaalde groeperingen komen aan de orde. Het is een lustige game met een prima sfeer, een goede soundtrack en het plot zit ook goed in elkaar. Want de eerder genoemde leger basis kent ook een leider, genaamd 'Jerry Martinez'. Hij probeert je het leven zuur te maken, maar je bent vastberaden om hem terug te pakken. Je keert je bijvoorbeeld tegen bepaalde familie's en komt in de grote problemen met verschillende grote familie leiders, waaronder de Mendez familie. Je steelt aan het eind de hunter van Jerry en zijn commandanten en vernietigt de Mendez familie. Je neemt de straten van Vice City Stories over en je verdient enorm veel geld om jouw broeder te verzorgen. Diaz heeft hier ook wat mee te maken, omdat je veel dingen ook voor hem doet. Later zal hij in Vice City korte mette maken met Victor Vance tijdens een drugsdeal, het openingsbeeld van het spel ('GTA Vice City'). Mocht je het nog niet begrijpen, dan hoor ik het graag. Tips kun je vinden in het 'Tips en trucs- topic' wat in dit forum vastgeplakt staat. Overigens had je dit ook wel kunnen vinden met de zoekfunctie, want dit is al eens vaker behandeld. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Het verhaal gaat over victor (vic) hij probeert met zijn broer (lance) geld in te zamelen voor zijn andere broer. net zoals in andere gta's zijn er missie's nieuwe wapens enzovoort (o'ja tips) als je echt wilt genieten van de game moet je tenminste even from zero to hero uitspelen ( dan kan je naar het andere eiland) natuurlijk zijn er ook bugs voor Bewerkt: 20 juli 2007 door dikke moordenaar Reageren
Swiggers Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Je kunt het verhaal lezen op WikiGTA, maar ik zal het ook uit proberen te leggen, met wat meer achtergronden en noem het maar op. Eigenlijk is het een simpel, en sterk verhaal dat ik bijvoorbeeld iets beter vindt dan dat van LCS, maar dat is een puur mening gericht standpunt. Het verhaal speelt zich af in Vice City in 1984 en dat is twee jaar eerder dan de eerder verschenen Vice City- game. Je speelt met Victor Vance een donkere man die in Vice City Stories komt, omdat hij geld moet verdienen voor zijn zieke broeder (niet Lance Vance). Hij beland in het leger en moet diverse opdrachten doen die niet helemaal goed zijn. Hij wordt daarna uit het leger gezet en gaat voor zichzelf werken en komt met bepaalde mensen in contact. Waaronder ook zijn andere broer, Lance Vance, de welbekende sidekick van Tommy Vercetti a lá 1986. Die zet hem op het verkeerde pad en zo komen ze in contact met een Phill Casidy, Marty, Reni, Diaz en menig ander opdrachtgever. In het spel wordt vooral drugs gehandeld, maar ook afrekeningen van bepaalde groeperingen komen aan de orde. Het is een lustige game met een prima sfeer, een goede soundtrack en het plot zit ook goed in elkaar. Want de eerder genoemde leger basis kent ook een leider, genaamd 'Jerry Martinez'. Hij probeert je het leven zuur te maken, maar je bent vastberaden om hem terug te pakken. Je keert je bijvoorbeeld tegen bepaalde familie's en komt in de grote problemen met verschillende grote familie leiders, waaronder de Mendez familie. Je steelt aan het eind de hunter van Jerry en zijn commandanten en vernietigt de Mendez familie. Je neemt de straten van Vice City Stories over en je verdient enorm veel geld om jouw broeder te verzorgen. Diaz heeft hier ook wat mee te maken, omdat je veel dingen ook voor hem doet. Later zal hij in Vice City korte mette maken met Victor Vance tijdens een drugsdeal, het openingsbeeld van het spel ('GTA Vice City'). Mocht je het nog niet begrijpen, dan hoor ik het graag. Tips kun je vinden in het 'Tips en trucs- topic' wat in dit forum vastgeplakt staat. Overigens had je dit ook wel kunnen vinden met de zoekfunctie, want dit is al eens vaker behandeld. Summerbase je hebt me al zo vaak geholpen Dit keer weer heel erg bedankt. swiggers:cya: Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 maar summer waar zie je dan in die openingsbeeld dat Victor word neergeschoten? ( heb net openingsbeeld van GTA:VC gekeken ) zag alleen iemand met witpak in die heli zitten dat zal duswel Lance zijn Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 maar summer waar zie je dan in die openingsbeeld dat Victor word neergeschoten?( heb net openingsbeeld van GTA:VC gekeken ) zag alleen iemand met witpak in die heli zitten dat zal duswel Lance zijn Lance zit inderdaad in de helikopter. Maar Lance zet Victor af voor de drugsdeal. Maar spijtig genoeg komt te de SWAT en vermoord iedereen buiten Tommy Vercetti, Ken Rosenburg (die nog in de auto zat) en Lance Vance (die in de Maverick zat), want zij kunnen vluchten. Je kan dit ook zien op deze pagina... Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 maar summer waar zie je dan in die openingsbeeld dat Victor word neergeschoten?( heb net openingsbeeld van GTA:VC gekeken ) zag alleen iemand met witpak in die heli zitten dat zal duswel Lance zijn Lance zit inderdaad in de helikopter. Maar Lance zet Victor af voor de drugsdeal. Maar spijtig genoeg komt te de SWAT en vermoord iedereen buiten Tommy Vercetti, Ken Rosenburg (die nog in de auto zat) en Lance Vance (die in de Maverick zat), want zij kunnen vluchten. Je kan dit ook zien op deze pagina... Dat is toch geen SWAT.... Ik dacht dat het mannetjes van Diaz waren Reageren
Wijst Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) In de begin film zijn de S.W.A.T mensen in dienst van Diaz om de mensen die bij de drugshandel betrokken waren te doden en het geld en de drugs naar Diaz te brengen. Maar verder in het verloop van het spel zijn de S.W.A.T gewoon van de politie als je 4 sterren hebt (geloof ik) dan komen ze achter je aan. De mensen van Diaz zien er zo uit >>> Diaz gang <<< ! Bewerkt: 20 juli 2007 door Wijst Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 het zijn gewoon goed getrainde eliten van diaz een soort swat dus. maar niet het echte swat team. en vic is de man in de rode T-shirt met de bloemetjes. maar wat ik niet begrijp: waarom wou diaz vic nu dood hebben?? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Het gaat over VCS en niet over VC hoor diaz zit in GTA VS en niet in VCS :s Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Het gaat over VCS en niet over VC hoor diaz zit in GTA VS en niet in VCS :s correctie diaz zit wel in VSC je krijgt er namelijk missies van op het einde Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Diaz zit in VCS je moet missies voor hem doen op het laatst ja en heb op wikigta gekeken zie het je das victor en Lance en nee tis geen SWAT das gewoon een speciaal team van Diaz zoals hierboven al gezegd werd. het verhaal van heel GTA lijkt wel sterk op de films ''Carlito's way'' en ''ScarFace'' Bewerkt: 20 juli 2007 door Scrtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.