Jump to content

Half-Life Blue Shift Tag

Recommended Posts

Geplaatst:

Normaalgezien doe ik dit soort dingen nooit, maar omdat jij het bent, en omdat het over mijn favoriete gamereeks gaat (Half-Life duh! :D) wil ik toch even moeite doen. :)

Ik gok dat je dit spel nog niet grondig gespeeld hebt (Half-Life 1 of één van de uitbreidingen waaronder Blue Shift), anders zou je de achtergrond en het geheel heel wat donkerder gemaakt hebben aangezien het spel zich bijna altijd in de schaduwrijke, enge gangen van de Black Mesa Research Facility afspeelt. Je had de font van 'Half-Life' ook beter in het Half-Life lettertype gedaan, met zo'n Lambda teken als A (zoals in mijn gebruikerstitel). Ik heb het lettertype van Half-Life² even voor je ingepakt en geupload:

halflife2.rar

Download bovenstaand .rar pakketje, pak het uit met WinRAR en kopieer de .ttf file naar je Fonts map (C:WINDOWS/Fonts).

De sig zelf is mooi afgewerkt, los van mijn commentaar enkele lijnen hoger. :puh: Probeer er misschien het welbekende monster uit de Half-Life serie, namelijk de fameuze 'Headcrab' erin te verwerken. Mooi zou zijn als het precies lijkt alsof hij recht naar je toe (hoofd) springt. Maarja, dat effect zou ik zelf ook niet kunnen hoor, gewoon om je een idee te geven.

Ik vind hem wel een 6/10 waard.

Geplaatst:

Ik dacht er al aan om hem donkerder te maken en heb het ook geprobeerd maar deze versie was wat beter vond ik zelf. Ik had btw wel aan die lettertype gedacht maar ik ben momenteel in DE en had dit via een I-net Café gepost.

Als ik thuis ben zal ik wel een betere versie plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...