Daan[NL] Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Oke ty nog 1 laatste vraag: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password wiljewelwetenhe maxplayers 32 port 7777 hostname [NG] Officiale RACE server [NL]Daan gamemode0 underground 1 gamemode1 turkiye 1 gamemode2 graceland 1 gamemode3 busted 1 gamemode4 triathlon 1 gamemode5 storm 1 gamemode6 pursuit 1 filterscripts admin announce 1 query 1 weburl www.sa-mp.com ik heb dit maar de rotatio doet het niet hij speelt alleen maar underground wat doe ik fout? Reageren
Sandra Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Ik weet niet zeker of het klopt, wat ik nu ga zeggen, maar het zijn een paar dingen die het probleem kunnen zijn: - Probeer eens minder gamemodes in server.cfg te zetten (max 4) - Haal de spaties uit de namen van de scripts en dus ook bij de namen in de gamemodes in server.cfg - Typ je in de server wel het goede commando? eerst /rcon login <pass> en dan /rcon changemode <naam> Bewerkt: 30 juli 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik weet niet zeker of het klopt, wat ik nu ga zeggen, maar het zijn een paar dingen die het probleem kunnen zijn: - Probeer eens minder gamemodes in server.cfg te zetten (max 4) - Haal de spaties uit de namen van de scripts en dus ook bij de namen in de gamemodes in server.cfg - Typ je in de server wel het goede commando? eerst /rcon login <pass> en dan /rcon changemode <naam> Ik kan wel verandere maar ik wil dat het automatisch gaat.. Reageren
Sandra Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Ik kan wel verandere maar ik wil dat het automatisch gaat.. Ohw ik weet niet precies hoe dat moet, maar dat zoek ik nog wel een keer uit Reageren
Simbad Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 (bewerkt) Nou eigenlijk is dat heel simpel. als je maar in je gamemode zet wanneer het spel afgelopen is, dat kan bijvoorbeeld als het ene team een bepaald aantal punten heeft, of jij hebt bijvoorbeeld in je mode een bepaalde tijd ingesteld met een timer bijvoorbeeld je maakt een timer in je ongamemodeinit. Settimer("GameModeAfgelopen", 120000, 0); // 2 minuten en pleur je ergens de functie neer public GameModeAfgelopen() { GameModeExit(); // GameModeExit zorgt er dus voor dat de mode word gestopt, en de volgende word geladen. } o ja, en vergeet niet, forward GameModeAfgelopen(); bovenaan je script te zetten. maar het is natuurlijk makkelijker en logischer dat het spel afsluit zodra er iemand heeft gewonnen, nou als je script bijvoorbeeld zo maakt dat als (if) het gele team 30 punten heeft dan: GameModeExit(); // dan sluit hij de mode dus af Edit: Als je dit hele gelul hierboven in al je gamemodes toepast blijft ie dus automatisch doorgaan. tip: kijk eens in je map gamemodes in de lyse.pwn, daar komt dat ook in voor. Bewerkt: 30 juli 2007 door Simbad Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Nou eigenlijk is dat heel simpel.als je maar in je gamemode zet wanneer het spel afgelopen is, dat kan bijvoorbeeld als het ene team een bepaald aantal punten heeft, of jij hebt bijvoorbeeld in je mode een bepaalde tijd ingesteld met een timer bijvoorbeeld je maakt een timer in je ongamemodeinit. Settimer("GameModeAfgelopen", 120000, 0); // 2 minuten en pleur je ergens de functie neer public GameModeAfgelopen() { GameModeExit(); // GameModeExit zorgt er dus voor dat de mode word gestopt, en de volgende word geladen. } o ja, en vergeet niet, forward GameModeAfgelopen(); bovenaan je script te zetten. maar het is natuurlijk makkelijker en logischer dat het spel afsluit zodra er iemand heeft gewonnen, nou als je script bijvoorbeeld zo maakt dat als (if) het gele team 30 punten heeft dan: GameModeExit(); // dan sluit hij de mode dus af Edit: Als je dit hele gelul hierboven in al je gamemodes toepast blijft ie dus automatisch doorgaan. tip: kijk eens in je map gamemodes in de lyse.pwn, daar komt dat ook in voor. heb ik gedaan werkt nog niet time heb ikniet gedaan script eindigt al vanzelf na 5 races wat doe ik verkeerd? Bewerkt: 31 juli 2007 door daaan_1992 Reageren
Simbad Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Geplaatst: 31 juli 2007 Zodra het script eindigt moet dit gebeuren he?: GameModeExit(); als je dat er simpel instopt werkt het hoor, en dan gaat ie de volgende gamemode laden. Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2007 Dat doetie ook maar dezelfde!! zoals je ziet in de screenshot staat er ook GameModeExit(); maar in men server.cfg staat dit: gamemode0 underground 1 gamemode1 turkiye 1 gamemode2 graceland 1 gamemode3 busted 1 gamemode4 triathlon 1 gamemode5 storm 1 gamemode6 pursuit 1 als die underground is afgelope doetie nog een kee runderground Reageren
alanj12 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 kan iemand mij uitleggen waar ik moet beginnen met een server maken want ik snap er nix van ik heb al op google gekeken en ik heb nix gevonden er staat alleen dat ze een router nodig hebben of zo iets maar ik wil weten wat je daarvoor moet doen Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Er zijn al genoeg topics over maar ik zal het even uitleggen. Eerst download je hier de server dus niet de client. Die download je en zet je in alle mappen en bestanden een nieuwe map met bijv de naam SAMPserver in je gta map (tenminste zo heb ik dat) dan open je de server.cfg in kladblok en verander je het rcon en de naam van de server( later kan je scripts gaan veranderen) en sla je het bestand op. Dan ga je kijken wat voor modem/router je hebt en ga je naar deze site en volg je de stappen. De poort die je moet openzetten is udp 7777(tenzij je ddie veranderd heb in server.cfg Als je de poort heb opengezet is je server online en kunnen andere mensen connecten op deze ip +7777 Veel succes Bewerkt: 17 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.