Jump to content

Het ultieme geheime voertuig

Je$$e

Recommended Posts

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

10

• Lantyz

5

• anoniempje

3

• Mania-92

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

als je binnenkomt ga je links het dak op het pad volgen de trap weer af door de opening in het hek dan kom je bij dat trainingsparcour ga links loop tegen het het ga rechsts door lopen tot je bij een opening links ben ga daar doorheen naar links rechtdoor en daar staat hij

Delen op andere websites

Het ligt er wel aan welk geheim voertuig hij bedoelt. Hij kan ook de Spand Express bedoelen, die kan je maar één keer meenemen met de missie Jury Fury. Of hij bedoelt de lijkwagen, die kan je ook maar één keer krijgen evenals de Zwarte Voodoo allebei met missie Two big hit.

Delen op andere websites

Een van de VELE auto's die alleen tijdens bepaalde missies voorkomen, in dit geval de Spand Express gewoon een Mule met het SPAND EXPRESS logo erop en dus heet de bus Spand Express... [EDIT] Owjah en Baffie ook in de Riot Missie ;)

Bewerkt: door MrKooKie
Delen op andere websites

De Spand Express lijkt me nu niet direct een 'ultiem geheim voertuig' :puh: .

Hij zegt dat hij zoekt op de legerbasis, en dat het voertuig aangegeven staat op de kaart van de Hidden Packages. Dus hij kan er twee bedoelen, namelijk de Hunter en de Rhino. De Hunter wordt wel vaker aangeduid als 'het ultieme voertuig', dus ik denk dat hij die bedoelt.

Delen op andere websites

Een van de VELE auto's die alleen tijdens bepaalde missies voorkomen, in dit geval de Spand Express gewoon een Mule met het SPAND EXPRESS logo erop en dus heet de bus Spand Express... [EDIT] Owjah en Baffie ook in de Riot Missie ;)

De Spand Express lijkt me nu niet direct een 'ultiem geheim voertuig'  .

Hij zegt dat hij zoekt op de legerbasis, en dat het voertuig aangegeven staat op de kaart van de Hidden Packages. Dus hij kan er twee bedoelen, namelijk de Hunter en de Rhino. De Hunter wordt wel vaker aangeduid als 'het ultieme voertuig', dus ik denk dat hij die bedoelt.

Opzich is het natuurlijk niet zo'n ultiem geheim voertuig, maar als je de missie Jury Fury ga doen, dan wil één van de jury-leden in z'n auto ontsnappen, op dat moment komt er zo'n Spand-Express aanrijden en zorgt ervoor dat hij niet weg kan rijden. Bij de missie daarna: Riot moet je 3 van die bussen opblazen, en dan heb je ze het hele spel niet meer. Ik heb bij de missie Jury Fury de Spand Express meegenomen, huis gekocht en daarin gezet. Ik heb nu nog steeds zo'n Spand Express terwijl ze verder nergens staan en ook nergens rondrijden. Het is natuurlijk niet zo'n hele fijne wagen, maar het is wel grappig als je kunt zeggen dat je em nog hebt als je het spel uitgespeeld hebt. Je kan em namelijk ook niet met codes krijgen.

Delen op andere websites

Die lijkwagen trouwens kan hij ook bedoelt hebben alhoewel hij niet op de legerbasis staat. Dát die bestond kwam ik pas achter toen ik de codes THELASTRIDE intypte. Toen ongeveer erna moest ik de missie Two Big Hit doen en toen leek de auto die daar klaarstond heel veel op die auto die je met de code THELASTRIDE kreeg. Hij ziet er zó uit.

post-3-1103572215.jpg

Delen op andere websites

Da's heel leuk allemaal, maar al die voertuigen staan toch niet op de lijst van Hidden Packages of in de legerbasis? Het lijkt me heel sterk dat hij die zoekt.

Maar Je$$e heeft hier sowieso niet meer gereageerd, dus laten we eerst even zijn reactie afwachten.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...