Jump to content

Het ultieme geheime voertuig


Je$$e

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    10

  • Lantyz

    5

  • anoniempje

    3

  • Mania-92

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ze zijn namelijk verder in het spel nóóóit meer te krijgen

'Nooit' is een relatief begrip ;) .

Na wat klooien in de DATAbestanden rijden die auto's gewoon rond bij mij B) . Erg leuk om na de 100% de Romero Hearse, Stretch, zwarte Voodoo, Spand Express, etc. gewoon op de straat tegen te komen :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

'Nooit' is een relatief begrip ;) .

Na wat klooien in de DATAbestanden rijden die auto's gewoon rond bij mij B) . Erg leuk om na de 100% de Romero Hearse, Stretch, zwarte Voodoo, Spand Express, etc. gewoon op de straat tegen te komen :lol: .

Maar ik wil niet met trainers, cheats en andere rommel gaan klieren, het gaat mij erom dat ik ze :D eerlijk :D heb verkregen. Ik wil Vice City namelijk houden zoals het is. Als je em op straat tegenkom trouwens wat voor persoon zit er dan in? Misschien een begrafenisondernemer?

Link to comment
Delen op andere websites

Wàt? :puh: Ik hèb ze toch eerlijk verkregen? Ik heb heel eerlijk zelf de DATAfiles veranderd :lol: . Er zitten gewone mensen in die extra voertuigen. Behalve de Zebra Cab, daar zit uiteraard een taxi-chauffeur in.

Persoonlijk vind ik het een gerechtvaardigde manier om GTA VC na de 100% wat op te leuken. Ik heb al die voertuigen tenslotte ooit zelf geunlocked. Zonde om ze daarna nooit meer te gebruiken.

Het is helaas niet mogelijk om de Hunter meer in het spel te krijgen, omdat er nu eenmaal geen helicopters los rondvliegen in GTA VC. (de Police Maverick is geen echte helicopter, maar een drogbeeld).

Link to comment
Delen op andere websites

Daar heb je opzich wel gelijk in, maar het probleem is dat ik Vice City nog nooit uit heb gespeelt. Kan je trouwens even wat tips (pm?) sturen om de .dta files te veranderen. Wat jij trouwens zei over die politie heli ben ik ook achter gekomen. Ik ging een keer met een sparrow achter em aan en toen kon ik gewoon door em heen vliegen. Zijn wieken draaien ook helemaal niet rond. Dat had ik ook met de skimmer, ik vloog een keer over het strand, toen ging ik omhoog en vloog ik dwars door dat vliegtuigje met reclame'bord' heen. Zou er trouwens een mod te vinden zijn dat je met de vliegtuigen die op het vliegveld staan kan vliegen? Lijkt me écht gaaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Die mod is er wel dan kan je in een boing 747 vliegen maar daarover heb ik even een vraag hij staat dan tog op het eiland van je filmstudio elke keer als ik daar heen rijd/vlieg/vaar loopt het spel vast en dan op het hoofdmennu van mn computer staat dan error en dan wat getallen ?

weten jullie wat ik moet doen ?

Bewerkt: door anoniempje
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die mod had ik ook al ontdekt, hij staat als 3e van de meest gedownloade volgens mij, maar ik had de vraag of je in de vliegtuigen die op het vliegveld staan. Dat als je op het vliegveld ben je in één van de vliegtuigen kan stappen en wegvliegen. Lijkt me echt cool, en dat ze dan ook nog (heel) ietsjes harder gaan dan de skimmer. :wacko:

Link to comment
Delen op andere websites

Die mod is er wel dan kan je in een boing 747 vliegen maar daarover heb ik even een vraag hij staat dan tog op het eiland van je filmstudio elke keer als ik daar heen rijd/vlieg/vaar loopt het spel vast en dan op het hoofdmennu van mn computer staat dan error en dan wat getallen ?

weten jullie wat ik moet doen ?

nogmaals wat moet ik hier aan doen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Dát moet je op Modding help vragen, die hebben daar verstand van, hier gaat het alleen om grappige dingen, opmerkelijke dingen enzo. Mijn vraag hoort daarom eigenlijk ook op Modding help. Maar wat je er aan doen moet weet ik niet, je zou VC opnieuw kunnen installeren, trouwens zíé je het vliegtuig ook niet? Anders kan je altijd nog de files die je ge-back-upt hebt terugzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij bedoelt zeker de Hunter, die kan je vinden op de militairen basis, helemaal achterin. ;)

Zorg er wel voor dat je een politie pak aan hebt anders wordt je helemaal doodgeschoten. ;)

Spijkertje,

_____________

waar pak te krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...