Baszijp Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Hallo, Ik ben Bas Zijp en nieuw op dit forum. Ik had een vraag. Ik ben nou niet zo'n held met games en heb nu een savegame gedownload, maar kan deze niet openen. Weet iemand van jullie misschien in welke map dit (save)bestand moet? Alvast bedankt. Gr, Bas. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Hallo, Ik ben Bas Zijp en nieuw op dit forum. Ik had een vraag. Ik ben nou niet zo'n held met games en heb nu een savegame gedownload, maar kan deze niet openen. Weet iemand van jullie misschien in welke map dit (save)bestand moet? Alvast bedankt. Gr, Bas. Hoi, 'Baszijp', van harte welkom op het forum! Je savegame moet je eerst even uitpakken, dit kan met WinRar of Winzip. Daarna moet je het bestand met de '.b' extensie plaatsen in je 'GTA San Andreas User Files'. Deze map is te vinden in de map 'Mijn Documenten'. Let er s.v.p. wel even op dat je de juiste versie savegame download voor de juiste versie van het spel. In het hoofdmenu van GTA kun je je versienummer vinden. Staat er niets of 'V1.01', dan heb je V1. Staat er 'V2', dan heb je V2. Aan de hand hiervan kun je de juiste savegame downloaden. Succes, en als er vragen zijn horen we ze nog wel! Reageren
Baszijp Geplaatst: 20 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Oke bedankt. Ik zal even aan de slag en mocht ik nog vragen hebben dan zal ik deze wel stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.