Jump to content

Gouden Kooi in opspraak

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren was op Nova een fragment over de gouden kooi te zien. Op internet is een filmpje opgedoken waarin Gouden Kooi-bewoonster Lieke door een groepje andere deelnemers wordt aangevallen. De beelden zijn niet uitgezonden in het Tien-programma. Te zien is hoe Natasia, Nadia en Amanda op Lieke aflopen om haar de kleren van het lijf te rukken. Huub, die Lieke probeert te beschermen, wordt tegengehouden door Jaap, Brian en Dennis. Lieke wordt uitgekleed en wordt door de drie dames door een kamer gesleurd.

Huub weet zich uit de houdgreep van Jaap los te maken en stuift op de vrouwen af. Hij valt Natasia aan, die hem daarop in zijn gezicht slaat.

Op een ander filmpje is te zien dat Jaap een brief van Tien voorleest, waarin de bewoners op het incident worden aangesproken. "Jullie gedrag is misselijkmakend en het gaat alle grenzen te buiten", meldt Tien in de brief. Van de borg van tienduizend euro, die Natasia, Nadia, Amanda, Jaap, Dennis en Brian betaalden voor hun intrek in de villa, wordt na het jongste incident bij vertrek duizend euro ingehouden. Als één van de zes de prijs wint, wordt honderdduizend euro ingehouden op de jackpot van een miljoen euro.

Bovendien zijn de regels wat betreft fysiek geweld aangescherpt, zo meldt een woordvoerder van Tien. Als de aspirant-miljonairs elkaar weer te lijf gaan, volgt geen boete of sanctie, maar wordt de dader meteen uit de villa gezet. Volgens de woordvoerder heeft Lieke geen aangifte gedaan bij de politie en is ze dat ook niet van plan. Dus wat krijg je dan? Inderdaad, de tweede kamer bemoeit zich er dan mee. Wat vinden jullie hiervan?

Apple-Mac

*Externe link

Geplaatst:

Flutprogramma, niks meer en misschien wel zelfs nog minder dan dat. In het begin werden er een paar uit het huis gezet voor een simpel tikje, prima als dat de regels zijn. Maar als je nu ziet dat fysiek geweld alleen maar bestraft word met een boete, in plaats van verwijdering uit de villa, klopt er naar mijn mening iets niet. Dat programma is grotendeels in scene gezet, sommige dingen zijn té toevallig. Zowel Natasia als Brian en Huub zouden allang verwijderd moeten zijn, maar zonder hun word er niet meer gekeken en dan word het een financiele kwestie voor Tien. Dus dan toch maar de regels negeren en ze in het huis houden, kijkcijfers boven alles. Ik kijk al lang niet meer, behalve dat het saai word klopt er niks meer van ''het spel'' dat ze spelen. ^^

Geplaatst:
Flutprogramma, niks meer en misschien wel zelfs nog minder dan dat. In het begin werden er een paar uit het huis gezet voor een simpel tikje, prima als dat de regels zijn. Maar als je nu ziet dat fysiek geweld alleen maar bestraft word met een boete, in plaats van verwijdering uit de villa, klopt er naar mijn mening iets niet. Dat programma is grotendeels in scene gezet, sommige dingen zijn té toevallig. Zowel Natasia als Brian en Huub zouden allang verwijderd moeten zijn, maar zonder hun word er niet meer gekeken en dan word het een financiele kwestie voor Tien. Dus dan toch maar de regels negeren en ze in het huis houden, kijkcijfers boven alles. Ik kijk al lang niet meer, behalve dat het saai word klopt er niks meer van ''het spel'' dat ze spelen. ^^

En uit dit filmpje is inderdaad te zien dat jaap dat 'terror' in opdracht van Talpa moest doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Nou het was toch zo'n reality programma, dan moeten ze dit ook uitzenden. Ik vind er toch al niet veel meer aan nadat Jaap bekent had dat het allemaal gespeeld was. Maar de 2e kamer gaat wel heel erg ver, lijkt wel net hetzelfde als eerst met Lingo. :D Maar van mijn part gaat heel die Gouden kooi van de buis,ik had ook gelezen dat John de Mol voor de rechter was gesleept iets van Jaap geloof ik ! :tu:

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst:

hahaha lache toch, Talpa maakt overal een zooitje van :schater:

ik heb gouden kooi nooit gekeken, alleen al door die irritante reclames die door et voetbal heen kwamen :N

Geplaatst:

Die talpa doet Huub gewoon voortrekken, die heeft iedereen al 20 keer geslagen en is er nog niet uit, alleen 1 keer een waaarschuwing.

Geplaatst:

WTF, dit is erwel overgaan vind ik. Ik ken het programma maar zag het nog nooit. En dat voor wat geld ik vind dat ze hem moten opsluiten.

Geplaatst:

Talpa mag van mij helemaal weggaan, er komt niks leuks op en het enige wat dan nog een heel klein beetje interessant was is een reality programma dat geen reality programma is. Dan mogen ze van mij nog zoiets als Comedy Central ervoor in de plaats doen, want dat vind ik wel een groot succes. :tu:

Geplaatst:
Talpa mag van mij helemaal weggaan, er komt niks leuks op en het enige wat dan nog een heel klein beetje interessant was is een reality programma dat geen reality programma is. Dan mogen ze van mij nog zoiets als Comedy Central ervoor in de plaats doen, want dat vind ik wel een groot succes. :tu:

Talpa gaat ook weg. Die zender gaat binnenkort RTL 8 heten. De Gouden Kooi verhuist naar RTL 5. Hopelijk zal RTL hier meer en betere aandacht aan besteden ^_^ . Volgensmij is Comedy Central helemaal geen succes. Ze hebben zeer lage kijkcijfers.

Apple-Mac

Geplaatst:

Talpa is zoiezo een kansloze zender niet alleen de gouden kooi is flut maar al die andere programma's van hun zijn ook meestal van die goedkope amerikaanse producties die nergens op slaan (the biggest loser :duh: )

Snel weg met die zender. en idd meer comedy central maakt mij niet uit hoe inpopulair het is in andere landen is het heel erg populair (daarom is het ook naar nederland gegaan) dat is tenminste beter dan 100 keer de zelfde rtl

Geplaatst: (bewerkt)

Talpa: Ik vindt talpa gewoon een domme zender. :duh: En dat programma? Wie heeft dat verzonnen.

Opgesloten in een villa en eromheen. Ik vindt dit gewoon geen leuk programma. Het hoeft ook niet leuk te zijn.

Maar kijk dan een leuke film, of discovery channel. Hier leer je gewoon helemaal niks van. Alleen maar gescheldt en weet ik. Ze vliegen elkaar gewoon te lijf om het geld. Het enige leuke programma op talpa waren van die grappige filmpjes van 10/30 seconden. De leukste thuis videos ofzo. Verder vindt ik het gewoon 3 keer niks.

Rtl: Ik vindt dit ook niks. Al die moord series zoals CSI. Waar moet de wereld heen? Ik vindt het ook wel een leuk om eens in de zoveel tijd zo'n oude detective serie te zien. Maar dit is gewoon allemaal veel te nep.

En dan nog niet te beginnen over al die seksistische programma's. Ik vindt Beauty And The Nerd ook zo nep.

Waar slaat het op? De naam van het programma is niet eens veelbelovendt. Ik vindt dat dit soort zender gewoon niet leuk zijn.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik kijk elke dag Comedy Central... vind het echt een goede zender. Vooral The Office is grappig. Beauty and the Nerd vind ik ook leuk, die nerdjes zijn echt grappig.

Geplaatst:

Je gaat me niet vertellen dat je DGK saai vind. Het is gewoon een feit dat het in elk geval 'attractief' is.

Geplaatst:

wat is DGK?

comedy central moeten ze trouwens bij UPC ergens anders zetten, die staat nu op 503, niet iets waar je langszapt.

hoe wel ik zat net te denken mss kunnen we et zelf verzetten maar volgens mij niet.

ik zou comedy central wel op 11 willen ofzo

ik kijk daar btw bijna alleen maar Southpark, HumorTV is veel leuker ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...