Jump to content

Gouden Kooi in opspraak

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat hele progamma slaat nergens op, gelijk van de buis gooien die handel. Volgens mij wil de Nederlandse regering etc dat het pesten terug gedrongen wordt, nou dat gebeurd hier erg. Ik heb het progamma 1 keer gekeken, toen zag ik die vetzak (hoe die ook maar heet) achter zo'n meisje aanlopen. Nou toen pakte ik mijn Sony Bravia HD tv afstand bediening, en zette ik heb op MTV Base. :cya:

MTV ipv MTA :puh:

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Die vetzak is omgekocht door Talpa om dat te doen.

Fuck John De Mol

Het programma is wel vet, maar zo oneerlijk als t maar kan.

Geplaatst:
wat is DGK?

comedy central moeten ze trouwens bij UPC ergens anders zetten, die staat nu op 503, niet iets waar je langszapt.

hoe wel ik zat net te denken mss kunnen we et zelf verzetten maar volgens mij niet.

ik zou comedy central wel op 11 willen ofzo

ik kijk daar btw bijna alleen maar Southpark, HumorTV is veel leuker ^_^

Wat is UPC? Ik heb Comedy Central op 2, want daar zat eerst The Box. Ik heb een hele rare volgorde op mijn tv, RTL 4 zit op 9 en Nederland 2 zit op 13.

Geplaatst:

Off-Topic:Talpa is gewoon een rot-zender.Toen Talpa een eigen kanaal kreeg moest ik zoeken waar The Box Comedy stond.Wij hebben zo'n kastje waar je 200 kanaalen kan ontvangen van @Home,en eerst stond CC op 10.Nu op 141 :ch:

On-Topic:TGK is gewoon een flutprogramma.Ik kijk er nooit na.Het is gewoon onzin en gespeeld

Geplaatst:
On-Topic:TGK is gewoon een flutprogramma.Ik kijk er nooit na.Het is gewoon onzin en gespeeld

Hoe kan je het een flutprogramma vinden en een oordeel over de inhoud geven als je er nooit naar kijkt? :7

Geplaatst:

tuurlijk is het programma half doorgestoken kaart

welk zogenaamd ''reality-programma'' of hoe het ook heten moet is dat tegenwoordig niet?

maar goed

vind het wel grappig om het soms te kijken

Geplaatst:

Boeie zolang ik elke keer weer geniet van de afleveringen, zal het mij verder een worst wezen hoe hard het programma in scene wordt gezet. De gevechten en discussies zijn echt, daar gaat het om. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...