-->nick<-- Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Ik heb een probleem met call of duty ik wou namelijk een server ingaan maar toen verscheen er een bericht dat hij van die images niet kon vinden en later toen ik andere servers wou ingaan kreeg ik hetzelfde probleem dus kan ik geen servers meer in. daarom wou ik hem gaan herinstalleren maar nu als ik uninstall klik gebeurd er niets en als ik bij programma's installeren en verwijderen call of duty 2 wil verwijderen gebeurd er ook niets. Weet iemand hoe dit komt want ik hem dringend hulp nodig. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 1. Plaats uw DVD in uw DVD-ROM Drive van uw pc. Wacht tot de autoplay begint. Wanneer u nu een screenshot ziet van 2 soldaten die op het strand van Normandie zijn kan u een aantal functies klikken. Hiertussen vind u de functie Uninstall. Probeer dit eens. 2. Ga naar uw Confrugratie scherm (Control Panel), ga vervolgens naar Add Or Remove Programs (in het Nederlands volgens mij alleen Software). Nu zou er een lijst worden geladen van al uw software op uw pc. Zoek in deze rij Call Of Duty 2 en klik op Verwijderen/Uninstall. 3. Koop een nieuwe hardeschijf Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 1.Plaats uw DVD in uw DVD-ROM Drive van uw pc. Wacht tot de autoplay begint. Wanneer u nu een screenshot ziet van 2 soldaten die op het strand van Normandie zijn kan u een aantal functies klikken. Hiertussen vind u de functie Uninstall. Probeer dit eens. 2. Ga naar uw Confrugratie scherm (Control Panel), ga vervolgens naar Add Or Remove Programs (in het Nederlands volgens mij alleen Software). Nu zou er een lijst worden geladen van al uw software op uw pc. Zoek in deze rij Call Of Duty 2 en klik op Verwijderen/Uninstall. 3. Koop een nieuwe hardeschijf Zoals dus ook al in mijn post staat heb ik 1 en 2 allebei al geprobeerd en 3 is geen optie Reageren
W3sl3y Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Verwijder gewoon de map van je pc... (Program Files - Activision - Call Of Duty 2) en instaleer het daarna opnieuw... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Verwijder gewoon de map van je pc... (Program Files - Activision - Call Of Duty 2) en instaleer het daarna opnieuw... Maar als je de mappen verwijderd staat Call Of Duty toch nog wel op je pc alleen heeft hij dan geen mappen meer. Toch? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 wat mis je ik kan m wel aan je geven dat bestand kheb toch 1 2 en uo Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Ik heb er even een screenshot van genomen maar het probleem is je kunt het misschien wel opsturen maar bij elke map is het weer wat anders en dit geld ook voor zelfgemaakte mappen bijv. GOB Rats enz. Bewerkt: 26 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
W3sl3y Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Het is gewoon bullshit dat je niet je spel kan uninstallen... Probeer gewoon de standaard mogelijkheden en delete desnoods je map en dan kan je opnieuw instaleren.... Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Het is gewoon bullshit dat je niet je spel kan uninstallen... Probeer gewoon de standaard mogelijkheden en delete desnoods je map en dan kan je opnieuw instaleren.... Wat bedoel je met mappen verwijderen? de mappen die bij activision staan? want als je dat doet verwijder je toch de mappen en niet het spel En het is helemaal geen BULSHIT want ik heb meerdere malen uinstall geklikt en er gebeurd gewoon niets! ook niet bij programma's installeren en verwijderen! Bewerkt: 26 juli 2007 door -->nick<-- Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 11 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 *BUMP* en dubbelpost (sorrie daarvoor) Weet echt niemand het antwoord hierop want ik kan hem zo niet meer spelen en hem er niet meer afhalen. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Verwijder eerst wel even de spelmap van Call of Duty. Deze is waarschijnlijk hier te vinden: 'C' > 'Program Files' > 'Activision'. Nadat je dat gedaan, hebt verwijder je de rest met Regcleaner. Dat is een progamma met eigenlijk hetzelfde als de software verwijderen optie van het configuratiescherm. Download het progamma even en start hem dan. Vink dan alle opties aan die met Activision en Call of Duty te maken. Let er s.v.p. wel even op wat je precies gaat verwijderen. Heb je alles aangevinkt, klik dan onderin op 'selectie verwijderen'. Ga dan naar het tabblad 'reservekopieën' en verwijder hetgeen daar staat. Stop je CD er dan weer, wacht op de Autorun en probeer weer te installeren. Succes! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2007 (bewerkt) Verwijder eerst wel even de spelmap van Call of Duty. Deze is waarschijnlijk hier te vinden: 'C' > 'Program Files' > 'Activision'. Nadat je dat gedaan, hebt verwijder je de rest met Regcleaner. Dat is een progamma met eigenlijk hetzelfde als de software verwijderen optie van het configuratiescherm. Download het progamma even en start hem dan. Vink dan alle opties aan die met Activision en Call of Duty te maken. Let er s.v.p. wel even op wat je precies gaat verwijderen. Heb je alles aangevinkt, klik dan onderin op 'selectie verwijderen'. Ga dan naar het tabblad 'reservekopieën' en verwijder hetgeen daar staat. Stop je CD er dan weer, wacht op de Autorun en probeer weer te installeren. Succes! Ik heb dat programma gedownload en hoe start je het op als ik er op klik staat er zo'n muis en zo'n zandlopertje dus hij laad hem maar even later gaat dat weg en gebeurd er niets. EDIT: laat maar ik heb het al aanstaan. Ik heb geprobeerd het daarmee te uninstalleren maar dat werkt ook niet toch bedankt voor je hulp. Ik denk dat ik het gewoon niet meer ga spelen. En dan koop ik Call of Duty 4 wel Bewerkt: 12 augustus 2007 door -->nick<-- Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 je moet nooit de map verwijderen en dan moet je wel wat heel ergs fout gedaan hebben want het staat zeker wel in de software list bij configuratiescherm. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 je moet nooit de map verwijderenen dan moet je wel wat heel ergs fout gedaan hebben want het staat zeker wel in de software list bij configuratiescherm. Ik heb de map nou dus wel verwijderd omdat -matthijs- dat zei En hij stond er ook wel tussen bij die lijst maar als je daar op verwijderen klikte zag je dus zo'n laad balkje maar als die afgelopen was gebeurde er niets en stond hij er ook nog op. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 je moet nooit de map verwijderenen dan moet je wel wat heel ergs fout gedaan hebben want het staat zeker wel in de software list bij configuratiescherm. Ik heb de map nou dus wel verwijderd omdat -matthijs- dat zei En hij stond er ook wel tussen bij die lijst maar als je daar op verwijderen klikte zag je dus zo'n laad balkje maar als die afgelopen was gebeurde er niets en stond hij er ook nog op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.