W3sl3y Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Zoals je aangeeft wil je wachten tot 5 november. GL HF Ga eerst zelf shit verzinnen en uitproberen voordat je het forum raadpleegt. Nu je map weg is kan je toch wel opnieuw cod2 instaleren met je cd? Anders heb je het gewoon up gefucked en heb je pech. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Zoals je aangeeft wil je wachten tot 5 november. GL HF Ga eerst zelf shit verzinnen en uitproberen voordat je het forum raadpleegt. Nu je map weg is kan je toch wel opnieuw cod2 instaleren met je cd? Anders heb je het gewoon up gefucked en heb je pech. Ik kan hem niet instaleren omdat hij er nog wel opstaat maar er zijn alleen geen mappen van. En de mappen om het te uinstalleren zaten daartussen. En ik had al genoeg geprobeerd voordat ik het forum raadpleegde Dus ik heb gewoon pech Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 i kan de bestanden niet vinden liggen helemaal verstopt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Pleur alles van je PC af:O? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.