Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb weer een template gemaakt deze keer iets meer tijd gebruikt dan bij simple..

De template moest een ruig uiterlijk uitstralen en bij bijvoorbeeld door een rock of metal band kunnen worden gebruikt.

Dit is denk ik wel aardig gelukt =D

ik ben alleen nog niet tevreden over de overgang nav zwart spetter grijs...

dit zal ik in een volgende verzie mischien aanpassen.

wederom heb ik de template web klaar gemaakt :puh:

Web verzie

Het idee in PhotoShop

Rates & comments alstublieft.

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Geplaatst:

oke ten eerste: ik ga binnekort ook proberen templates te maken voor sites, waar kan ik tuts, info vinden?

tweede: de rate,

ik vind hem op het eerste gezicht mooi, past goed bij de style voor metal,rock bands. zelf zou ik het voor de metal bands houden omdat de rock bands wat ik op sites vaak zie minder ruig gebruiken.

zoals je zelf zegt

ik ben alleen nog niet tevreden over de overgang nav zwart spetter grijs...
ik ben er ook niet erg tevreden over, ik vind dat de splatter goed gedaan is maar het grijze voordat de splatter komt staat er niet bij, dit zou je misschien weg kunnen laten.

ook zie ik boven aan je template een kleine brush/smudge zitten, misschien heb je dit zelf nog niet gezien

de overgang.. is opzich mooi maar het klopt niet, ik kan alleen niet echt snel zien waardoor het niet klopt. omdat die te helder is, te strak van grijs naar zwart gaat? bij de overgang zou je dus gewoon even moeten experimenteren met bijvoorbeeld feather tool 3px *maar geen effecten want dat zou er niet bij staan*

hoop dat je er wat aan hebt :)

Geplaatst:

hmm ik ben het helemaal met je eens morgen ga ik het wat anders proberen met de hoop dat het nu wat beter wordt.

Grats

Geplaatst:

Bump zor.

Template is geupdate.

de overgang is weg omdat er nu een spetter background is =D

eerst lukte dit niet goed dus kwam ik met een slecht idee :O

Voor IE gebruikers eerst de activeX content acepteren anders wordt de pagina niet goed weergegeven.

Grats,G

@Djanick zo beter =D?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...