Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

logo714938hd4.jpg

Hallo allemaal,

Ik heb het spel :dans: Armed and Dangerous :dans: en het leek me wel leuk om die models te kunnen gebruiken in GTA SA, de textures natuurlijk ook. Het enige probleem is.. Met wat open ik deze ? Ik zal even de extenties posten en een voorbeeld file geven. Ikzelf heb al gegoogled en wat progjes gedwonload maar geen enkel kan het openen. Er zijn 3 soorten : .anm, .tex en .skn :Y

Anm is een animatie file volgens mij, de .tex is een texture en de .skn is een skin.

Bijgevoegde downloads zijn de files.

Tom :cya:

EDIT Ik heb een mogelijk programma voor .tex gevonden, het noemt Latex. Op 1 of andere manier moet je het textbestand via een command omzetten in een foto. Het enigste probleem... Het is voor Unix

anm.rar

skn.rar

Bewerkt: door .:TOM:.
Geplaatst:

Hmmm, ik denk toch dat je misschien even op Google!moet zoeken voor een oplossing. Ik weet het zo niet maar misschien andere. Maar zoek even op google!

Geplaatst:

Ik heb nu ongeveer al 3 kwartier gezocht, misschien zoek ik verkeerd maar ik kan het niet vinden.

Tom :cya:

Geplaatst:

Daar had ik ooit een tutorial over gemaakt, omdat er toen redelijk veel vraag naar was. Het enige wat je spel moet zijn is dat hij met Direct x 9.0 moet werken.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...