Bigstijn Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) Onderwerp: Games Soort design: Signature Size design: Maximaal 500x150 Render: Mag Animatie: Mag Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk. Opmerking: Mijn signature komt na die van jou Alvast, Veel succes. Bewerkt: 21 juli 2007 door RonaldVC
S()nny Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 (bewerkt) ik wil wel ! als het mag Edit:hier is de mijne: succes Bigstijn !! gr S()nny Bewerkt: 21 juli 2007 door S()nny
Bigstijn Geplaatst: 21 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 S()nny Bigstijn Succes, S()nny!
Rene-GTA Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 Mijn stem gaat naar S()nny die hebt wat mooiere kleuren die van Bigstijn zijn een beetje te vel vind ik.
Wijst Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 S()nny je hebt een mooie sig gemaakt, alleen een beetje weinig effect zit erin,de render ziet er mooi uit mooi geknipt, de kleur past er zeer mooi bij. Maar als je die afmeting nou naar zo'n 140/150 hight had gemaakt dan zag het er wat mooier uit, dan zag je dat zwaart erbij of wat het is nu is het een beetje onduidelijk. Bigstijn je hebt ook een mooie sig gemaakt, alleen er er had wel wat meer effect ingemogen. Maar de kleur past goed bij de render, alleen hij had wel wat kleiner gemogen 500X150 vind ik persoonlijk te groot ik zou voor deze render 375/400X150 pakken! Maar voor de rest mooie signature ! De een vind hem te fel nou maar fel is ook ooit wel mooi hoeft niet altijd donker te zijn. Mijn stem gaat naar : Bigstijn
xian Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 (bewerkt) Bigstijn: Beetke vel en backround vind ik neit passen bij de render verder is ie wel ok S()nny: Mooie Sig alleen render word wat vaak gebruikt vind hem erg mooi hmm ja wat moet ik zeggen xD Mijn stem gaat duidelijk naar S()nny, Bigstijn goed geprobeerd maar helaas pindakaas haha xD Bewerkt: 23 juli 2007 door xian
$big$smoke$ Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 Mijn stem gaat naar s()nny omdat de kleuren beter bij elkaar passen en er een goede opvulling is. Bij bigstijn is het een beetje leeg op de achtergrond.
Mastertuner Geplaatst: 22 juli 2007 Rapport Geplaatst: 22 juli 2007 S()nny: Mooie sign op zich! De effecten zijn niet al te overweldigend. Maar de render is dan weer goed geplaatst. Net zoals de tekst en je naam. Bigstijn: Mooie renders, maar de kleur 'overkleurt' de renders zo'n beetje. En dat geeft geen mooi resultaat. Je naam staat ook niet op de juiste plaats, en staat er bovendien ook niet helemaal op. Ook de achtergrond is een beetje té leeg. Mijn stem gaat dus naar S()nny
S()nny Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 stemmen kan tot vanavond 0:00 gr S()nny
Wesley Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 't is weer een tijdje geleden dat ik voor het laatst heb gestemt, maar ik ga me verdiepen in Photoshop. On-topic; Mijn stem gaat uit naar Sonny, omdat: ZIjn render is zeker mooi uitgeknipt, en ik vind je lettertype die je genomen hebt ook best netjes staan. Alleen jammer dat je zijn zwaard net niet helemaal kan zien. Big-stijn : Ik vind jou sig ook super hoor! alleen toch vind ik Sonny zijnte beter, het heeft echt een mooie style. Mijn stem gaat uit naar: S()nny
S()nny Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 bedankt voor het stemmen iedereen !! ik ben nu voor de 1e keer in de Top 10.. volgende keer beter Bigstijn.. ik hep een PB naar .Levi. gestuurd dus hij zal eens deze dagen op een gaan !! nogmaals bedankt voor het stemmen.. gr S()nny
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 bedankt voor het stemmen iedereen !!ik ben nu voor de 1e keer in de Top 10.. ik hep een PB naar .Levi. gestuurd dus hij zal eens deze dagen op een gaan !! Ja daar ben ik. Winnaar onze S()nny (gaan we niet te snel ), erg leuk dat je de top 10 hebt bereikt. Je behoort nu tot één van de veelbelovende en gevaarlijke battle personen. +1 punt voor jou dus! Helaas voor onze Bigstijn, hij gaat de ranking verlaten en komt op 0 punten, -1 punt.. Laat je niet wegzetten, volgende keer iets meer liefde en tijd in je creatie steken om te winnen!! Closed en updated.
Recommended Posts