koesch Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 hallo, ik zou eens willen weten hoe je kunt mee gaan met een maatje in de auto als ik instap slaat hij de andere er uit en hij is van het zelfde team ? in gta sanandreas multyplayer grtz Gilles Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Geplaatst: 20 juli 2007 Volgens mij kon dat met "G". Overigens hoort dit niet in feedback, maar in het SA-MP forum. Verplaatst... Reageren
Las Vegas Geplaatst: 23 juli 2007 Rapport Geplaatst: 23 juli 2007 Ja met G en H kan je hangend uit het voertuig schieten T kan je een bericht typen Reageren
wil8vin Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) niemand wil samen in een auto (bij mij teminste) telkens als ik bij iemand (van het zelfde team instap stappen hun uit en gaan ze op me schieten ... p.s kan je ook uit het raam schieten bij een heli ? Bewerkt: 25 juli 2007 door wil8vin Reageren
Las Vegas Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) niemand wil samen in een auto (bij mij teminste) telkens als ik bij iemand (van het zelfde team instap stappen hun uit en gaan ze op me schieten ... p.s kan je ook uit het raam schieten bij een heli ? Haha rij je niet goed dan? Kom in server bij 85.17.58.29:7781 ik wil wel met je meerijde Je kan niet schieten uit heli Bewerkt: 25 juli 2007 door linx2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.