Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb tijden geleden GTA SA gespeeld en toen heb ik SAMI gebruikt om er voertuigen in te zetten, dat ging allemaal prima. Echter ik ben weer opnieuw GTA SA aan het spelen, weer met verschillende voertuigen geprobeerd met SAMI om erin te zetten maar dan loopt GTA SA vast. Als ik dan CTRL+ALT+DELETE doe staat er ''Reageert niet''. Als ik SAMI weer open en vervolgens de geinstalleerde mod deïnstalleer dan doet GTA SA het gewoon weer.

Alleen op deze manier kan ik dus nooit een gedownloade auto in GTA SA zetten. Kan iemand mij hier misschien mee helpen zodat ik wel gedownloade voertuigen in mijn GTA SA kan krijgen.

Alvast bedankt,

Robin

Geplaatst:

Dan is het voor ons handig om te weten wanneer het spel vastloopt. Loop het spel vast zodra de auto in de buurt komt, of loopt hij bijvoorbeeld vast als je je spel probeert te laden. In dat laatste geval moet je even deze patch downloaden. Mocht dat het niet zijn, dan wil ik graag weten wanneer hij precies vastloopt.

Geplaatst:

Als je toch v1 hebt, dan ligt het an de mod.

Maar alle automods werken feilloos maar heb je een scooter

met SAMI geinstalleerd, dan crasht SA toch altijd.

SAMI heeft om de een of andere reden een neiging je SA te laten crashen.

En bovendien installeerd SAMI niet goed want de carmods.dat wordt

niet veranderd als de automod wordt geinstalleerd.

Dus loop je een risico dat je SA crash wanneer je bijvoorbeeld in een Transfender

gaat inrijden om de wagen op te voeren of te pimpen.

De beste manier om SA foutloos te spelen is handmatig te werk het beste.

Geplaatst:

Ik heb de patch gedownload en geïnstalleerd en daarna een MOD geïnstalleerd en alles funcioneert prima nu.

Bedankt voor de hulp!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...