Jump to content

Hoeveel gangs?

Recommended Posts

Geplaatst:

:huh: ik hoop dat ze bij de nieuwe gta netzoals bij III doen over de gangs.

ik vond het ook al jammer dat dat niet het geval was in vc.

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 8-Ball

5

• liltuner

5

• Le Freak

3

• The Outlaw

3

Geplaatst:
:huh: ik hoop dat ze bij de nieuwe gta netzoals bij III doen over de gangs.

ik vond het ook al jammer dat dat niet het geval was in vc.

Wat bedoel je?? Wat was het niet het geval bij VC??

Bij GTA3 had je veel gangs inderdaad, dat is wel lachen.. Als je het uitgespeeld hebt kan je lekker samen met Yakuza alle Yardies en Colombianen kapot schieten :puh: :P

Geplaatst:
Ja, dat is zo, GTA3 heb je wel veel meer ruzie met de gangs :( :angry: waarom weet ik niet.

soms is het ook wel vervelend als je ergens langs rijd dan schieten ze je gelijk aan gort!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik hoop dat er ook wat meer fights zijn in een gang das kei lol vooral bij yardies en de cartels

Geplaatst:
Ik zou ook wel willen dat sommigen elkaar opzoeken ofzo, wel cool! :D

Jah..zo met zn vieren in een auto...:puh:

Geplaatst:

Ik hoop dat er veel Gang fights zijn, en dat je ook een "member" van een Gang bent!

Geplaatst:

Of als je in een buurt met gangs komt die jou haten dat ze een auto stelen en jou auto beuken of omverrijden! :lol:

Geplaatst:

Ik wil graag dat je net als bij GTA 1 en 2 onderaan moet beginnen, en in de loop van het spel steeds beruchter word, en dat je steeds meer respect krijgt van gangs! En dus ook dat gang members je helpen de politite uit te schakelen als die achter je aan zit..!! :D

En dat je dan op een gegeven moment Mafia Baas bent, net als op Gtagames!! ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop dat er een stuk of 10 zijn en dat je zelf gaat beslissen of je missies voor ze doet of dat je ruzie met ze maakt. Zo kun je ook een reputatie opbouwen. Ook hoop ik dat de gangs je helpen met missies, en dat ze ook tegen de politie vechten als je er problemen mee hebt : :D

Geplaatst:
Ik hoop dat er een stuk of 10 zijn en dat je zelf gaat beslissen of je missies voor ze doet of dat je ruzie met ze maakt. Zo kun je ook een reputatie opbouwen. Ook hoop ik dat de gangs je helpen met missies, en dat ze ook tegen de politie vechten als je er problemen mee hebt : :D

Juist, net als bij GTA II..

Dat is echt beters. Maar dan moeten er wel veel meer missies en dus ook filmpjes e.d. gemaakt worden, ik weet niet of Rockstar daar aan begint :unsure:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...